Новото ни видео! RR Evoque е в България преди цяла Европа.

  • Галерия с 12 снимки Галерия с 12 снимки

14 Dec 2018

Мото-Пфое представи второто поколение Range Evoque в шикозния нов шоуръм на Jaguar Land Rover в София. Организаторите не пропуснаха да се похвалят, че у нас колата идва по-малко от месец след официалната си световна премиера в Лондон, като България е първият европейски пазар, на който предпремиерно Range Rover Evoque е представен на живо. Evoque не просто е тук за няколко часа, а ще остане в София до 31 декември 2018 г. преди да замине за шоурума на Jaguar Land Rover във Варна. Там може да го видите от 3 до 6 януари.

За скептиците, които намират дизайна за прекалено скромна еволюция на оригинала, Range Rover изтъква, че според всички правила на маркетинговото изкуство никой не променя модел, събрал 772 096 продажби и 217 международни награди.

Гледайте видеото ни от официалното представяне:

Новият Evoque идва с революционната офроуд технология ClearSight Ground View. Независимо дали основно ще се използва за катерене на бордюри в градски условия или за истински офроуд – реализацията на идеята за прозрачен преден капак присъства за първи път в света. Камери, разположени в предната решетка и в страничните огледала, прожектират данни на централния сензорен екран, за да покажат какво има пред и под предната част на автомобила чрез виртуален 180-градусов изглед. Виртуалните помощници продължават с новото интелигентно огледало за обратно виждане, което се трансформира в HD видеоекран с едно докосване на бутон. Благодарение на данните от задната камера, изведени в огледалото, видимостта на водача остава неограничена от пътници или големи предмети отзад, а камера, разположена над задното стъкло с протектор срещу кал и сняг, осигурява по-широко 50-градусово зрително поле.

У нас Evoque идва с шест 4-цилиндрови двигателя Ingenium: три бензинови и три дизелови. Най-икономичният от тях е дизеловият двигател със 150 к.с. и предно предаване с разход от 5,4 л/100 км, докато в другия край стои бензиновият вариант с 300 к.с., двойно предаване и 400 Нм, който, поне на хартия, се задоволява с 8,1 л/100 км.

Много практичен и интересен!