1990 BMW M3 ‘Johnny Cecotto’ или чисто ново M2 Competiton за същите пари?

  • Галерия с 29 снимки. Галерия с 29 снимки.

24 Jun 2019

Даже, въпросното 1990 BMW M3 ‘Johnny Cecotto’ е обявено за 79 500 евро, което прави точно 155 488 лв., без да броим сателитните по един внос и регистриране данъци и такси. От другата страна седи чисто новото BMW M2 Competition, което е своеобразен морален наследник на това M3, като новия мега баварец започва от 125 300 лв., с механична (разбира се!) скоростна кутия.

Ако му добавите ‘Hokenheim Silver’ металика (0 лв.), готините 19-ки ‘Y-spoke 788 М’ (+505 лв.), черната кожа Dakota, която идва заедно със спортните M Sport седалки (+3302 лв.), разделение на задната седалка (абсурдно е да искат +404 лв. за това), ‘Keyless’ достъп (+505 лв.), предно стъкло със затъмнена бленда в горния край (+182 лв.), слънцезащитни задни стъкла (+708 лв.), M спирачки (+3235 лв.), камера за задно виждане (809 лв.)., разширена телефония (+708 лв.), Harman-Kardon система (1597 лв.) и разширени гаранция и сервизно обслужване за 5 години (4163 лв. и 4282 лв.), колата ви стъпва на 142 275 лв.

Иначе казано, чисто новото BMW M2 Competition с 3-литров битурбо редови шестак с 410 к.с., 550 Нм, 0-100 за 4,4 сек и максимални 280 км/ч, идва с 13 бона по-евтино от специалното E30 M3 ‘Johnny Cecotto’, което е на 29 години, 138 хил. км, но и… E30 M3 ‘Johnny Cecotto’, 271-вия екземпляр от ограничената в 505 броя серия.

Та, кое избирате и какви са вашите доводи? Ще се радваме да разберем.

Допълнение: не сложихме ел. седалки, защото са безсмислени и само утежняват колата, а асистента за шофиране, който искахме да добавим не може да се поръча заради опционалната тъмна лента на предното стъкло.

Много практичен и интересен!