Kawasaki Ultra 310 LX Luxury е джет с компресор, 310 коня, 190-ватово стерео и камера за задно виждане

  • Галерия със 17 снимки. Галерия със 17 снимки.

15 Oct 2021

И още доста екстри, които не съм свикнал да асоциирам с този тип водни превозни средства…, тоест, играчки. LX Luxury е една от трите Ultra 310 машини, които Kawasaki са подготвили за догодина, като другите две са по-базовата Ultra 310 X Fun и позиционираната в средата Ultra 310 LX-S Luxury Sport.

Трите модификации споделят един и същи корпус с дължина от почти 3,6 метра, както и „вече иконичния“ (така пишат от Kawasaki) 1,5-литров двигател. Той е 4-цилиндров редови, снабден е с механичен компресор и генерира 310 к.с. при 8000 об/мин и 277 Нм при 6000 об/мин. Японците са увеличили диаметъра на импелера (явно перката в помпата, която задвижва… джета) на 160 мм и сега системата генерира тяга със сила 8133 нютона, в случай, че това ви говори нещо и че има с какво да го сравните.

По-ясните неща обаче също впечатляват, като оборудването на машината. Тази е в пълната спецификация, с всичко което може да се сетите, плюс доста, които не можете. Джетът има круиз контрол, както и система ограничаваща скоростта на 8 км/ч, за зоните, на влизане и излизане например. Серийно всички идват със 7-инчов цветен TFT дисплей, който не е тъч, по обясними причини, с редица функции.

На него дори може да изкарвате образа от камерата за заден ход. Хах! Може да попитате за какво ви е такава при джет, но ако теглите скиор или друг „екстремист“, може да ви е полезна. ‘JETSOUND 4’ пък е името на новата стерео система с 4 говорителя и мощност от 190 вата. Тя предлага и Bluetooth свръзка за стриймване на музика от устройство, което… ами, трябва да е някак си защитено от водата.

За последното също е помислено – в предната част има отделение с обем 1,7 литра и USB, където може да изолирате смартфона си например. Общия обем на пространствата за предмети е 168,5 литра, „водещ в класа“, казват от Kawasaki. При дисплея дори има две поставки за чаши, а в задната част, палубата, може да се монтира специална паралелепипедна конструкция за превозване на още багаж. Под нея пък е спускащата се във водата дръжка, която ще оцените особено положително, ако някога сте се опитвали да се качите на джет след скачане (или падане) от него.

Разгледайте машината, след което може да кликнете на тази снимка тук долу. Това е... Strand Craft V8 Daytona GT, 5-метров карбонов джет с GM 6.2 V8...

Първородната Godzilla!