Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео

  • Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео
  • Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео
  • Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео
  • Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео
  • Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео
  • Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео
  • Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео
  • Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео
  • Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео
  • Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео
  • Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео
  • Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео
  • Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео
  • Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео
  • Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео Тотално откачен мотоциклет, с 4,7-литрово мотор от Maserati: 470-конният Lazareth LM847. Видео

12 сеп 2016

Точно така, този мотор се задвижва от двигател Maserati и по-специално от 4,7-литровия атмосферен V8 на GranTurismo S. И докато там му се налага да мести кола с маса от около 1,9, то тук при Lazareth LM847 бута 400 кг. При 470 коня, това значи по-малко от 0,9 кг за конска сила. Дообрее... Да не забравяме, че имаме и едни 620 Нм, които отиват към задните гуми.

Да, гуми, защото са две, а байкът де факто е т.н. куад (с 4 гуми), само дето окачването позволява отделен ход на всяко 17-инчово колело, което пък значи, че карачът може да накланя машината в завой. Не много, но достатъчно за да може да смени (не много остро) посоката на движение.

Динамиката? Французите от Lazareth не споменават нищо, но само ще кажем, че Maserati GranTurismo S вдига сто за 4,7 сек и достига до 300 км/ч... Гледайте видеото.

Коментирай

Sending ...