Brabus 900 е „произведение на изкуството“ с 900 коня и 24-инчови джанти
‘Masterpiece’ или произведение на изкуството. Това пише на няколко квадратни табелки отвън и вътре в новия Brabus 900, който е базиран на Mercedes-Maybach 600. На тях също ще видите името на шефа на Brabus, Константин Бушман, който е син на основателя Бодо Бушман, както и неговия подпис.
Преди да видите тях обаче ще видите цялостната колосална и разточителна визия на автомобила. За разлика от „базовия“ Maybach, където има доста хром (и лъскава пластмаса), тук почти всичко е черно или карбоново. О въглероден композит са вложките в агресивната предна броня, както и арките на калниците, помещаващи огромните 24-инчови Brabus Monoblok "Platinum Edition" джанти с гуми Conti Sport Contact 6 с размери 295/35 R 24 отпред и 335/30 R 24 отзад.
Задната броня е с карбонов дифузьор, като друга съществена разлика с „оригиналния“ Maybach е, че тук ауспусите са истински, или поне са накрайници със щампа ‘Brabus’.
Под предния капак работи Brabus Rocket 900 агрегата, базиран на 4-литровия битурбо AMG V8, но тук с разширен до 4,4 литра работен обем (пише 4,5, но реално е 4407 куб. см), 900 к.с. при 6200 об/мин и 1250 Нм при 2900 об/мин. Последният обаче е ограничен електронно на „само“ 1050, за да не загелпи кардан, скорости и полуоски.
В резултат тежащият над 2,6 тона „всъдеход“ ускорява от 0-100 км/ч за 4,2 секунди и развива 320 км/ч, при 4,9 сек и 250 км/ч данни на серийния Merc-Maybach GLS 600, който е със „само“ 558 к.с. и 730 Нм.
Brabus са се постарали и отвътре – класически тунинг подход, много кожа и карбон, макар че в сайта пише следното: “Each Supercar is individually made and customized to your wishes. Please contact us for your individual configuration.” Тоест, може да отскочите до Ботроп и да си специфицирате колата по ваш вкус.
А какво представлява серийният Mercedes-Maybach 600? Имаме детайлно видео за него, кликнете тук и го гледайте ако сте го пропуснали.