Brabus Crawler е карбонова G-класа* с 900 к.с., предназначена за пустинята
Карбонова G-класа звучи толкова абсурдно, колкото и стъклен чук, но по Brabus Crawler наистина има много карбон и кевлар. И реално няма почти нищо общо с G-клас, защото шасито е разработена от Brabus тръбна конструкция, покрита с панели от лекия и здрав композит.
Което е резултирало в относително ниска маса на машината за удоволствие – едва 2065 кг, топче за тенис в сравнение с една стандартна G 63-ка. В Crawler няма нищо стандартно обаче. Амортисьорите са сериозни и регулируеми, а клиренсът е цели 53 см. Джантите също са стабилни, 20-инчови BRABUS Monoblock HD с гуми LT40 x 13,50 R20 Maxxis Razr MT 128Q POR.
Вътре? То си е на практика отвън, защото дори в опциите няма „екстри“, като… предно и странични стъкла например. Седалките са карбонови, а специалният текстил се казва Silvertex и се ползва при лодките на Brabus.
Мощност? Далеч не липсва. Отпред работи познатият ‘Rocket 900’ двигател: 4,5 литра, две турбини, V8, 900 к.с. и 1050 Нм, който ще намерите и в базирания на Merc GLS 600 Maybach модел Brabus 900 (клик тук или на снимката най-долу). С тях колата вдига 100 км/ч от място за 3,4 секунди, а максималната скорост е ограничена на… 160 км/ч. Хмм. Да, все пак хората седят на открито, а и моделът не може да бъде регистриран, предназначен е само за пустинята, докъдето явно трябва да бъде закаран на платформа.
Проблем, който ще имат само 15 човека, защото толкова са предвидили да произведат Brabus. Цената? Не се споменава, но липсата на остъкление тук не значи „по-достъна“.