Brabus Crawler е карбонова G-класа* с 900 к.с., предназначена за пустинята
![]()
Карбонова G-класа звучи толкова абсурдно, колкото и стъклен чук, но по Brabus Crawler наистина има много карбон и кевлар. И реално няма почти нищо общо с G-клас, защото шасито е разработена от Brabus тръбна конструкция, покрита с панели от лекия и здрав композит.
-1170x780.jpg)
Което е резултирало в относително ниска маса на машината за удоволствие – едва 2065 кг, топче за тенис в сравнение с една стандартна G 63-ка. В Crawler няма нищо стандартно обаче. Амортисьорите са сериозни и регулируеми, а клиренсът е цели 53 см. Джантите също са стабилни, 20-инчови BRABUS Monoblock HD с гуми LT40 x 13,50 R20 Maxxis Razr MT 128Q POR.
-1170x780.jpg)
Вътре? То си е на практика отвън, защото дори в опциите няма „екстри“, като… предно и странични стъкла например. Седалките са карбонови, а специалният текстил се казва Silvertex и се ползва при лодките на Brabus.
-1170x780.jpg)
Мощност? Далеч не липсва. Отпред работи познатият ‘Rocket 900’ двигател: 4,5 литра, две турбини, V8, 900 к.с. и 1050 Нм, който ще намерите и в базирания на Merc GLS 600 Maybach модел Brabus 900 (клик тук или на снимката най-долу). С тях колата вдига 100 км/ч от място за 3,4 секунди, а максималната скорост е ограничена на… 160 км/ч. Хмм. Да, все пак хората седят на открито, а и моделът не може да бъде регистриран, предназначен е само за пустинята, докъдето явно трябва да бъде закаран на платформа.
-1170x780.jpg)
Проблем, който ще имат само 15 човека, защото толкова са предвидили да произведат Brabus. Цената? Не се споменава, но липсата на остъкление тук не значи „по-достъна“.

.jpg)