Това е новото BMW iX1 преди да трябва да го видите
Най-малкият iX е вече факт – BMW iX 1, макар че от марката все още не са разпространили официална информация за финалния продукт. Но от снимките и инфографиките в инстаграм профила @autofans2019 научаваме доста подробности, заедно с визията и тази на задвижваното с класически горива ново X1.
BMW iX1 разчита на два електромотора със системна мощност 200 кВт или 268 к.с., като има и ‘boost’ функция добавяща закратко още 30 кВт (40 к.с.), с кпито автомобилът предлага за момент 308 коня. Батерия с капацитет 64,7 кВтч достатъчни за 438 км пробег по WLTP пише в графиката, както и че системата позволява макс. мощност на зареждане до 130 кВт.
За 10 мин. в DC станция може да се „качи“ ток достатъчен за 120 км, а от 10% до 80% се зарежда за 29 мин. Серийното бордово зарядно е с мощност 11 кВт, а опционалното е 22 кВт.
Дизайн? Виждате го, с големи бъбреци, но не прекалени, както при iX, също с дръжки в равнините на вратите, а отзад – типично BMW. Вътре имате iDrive 8 с 10,7-инчов тъчскрийн и 10,25-инчов дисплей зад волана. Последният е нов и изглежда доста добре. Ново е и оформлението на лостчетата за отваряне на вратите, както и на централната конзола – тя е в стила на iX. Багажникът е с обем между 540 и 1600 литра.
Какво мислите за новата чисто електрическа X1-ца и „нормалното“ X1?