Brabus EQS 450+ е по-икономичен от стандартния, предлага 7% повече пробег


12 Aug 2022

Доживяхме модификация на Brabus да бъде по-икономична от стандартен Mercedes… Случаят с Brabus EQS 450+ е точно такъв, като за това си има няколко обяснения. Основното и най-общо е оптимизацията на аеродинамиката, която хората от Ботроп са направили в аеродинамичен тунел.

„Ултра модерен дизайн, вдъхновен от иновациите, стила и аеродинамичната ефективност,“ пишат в сайта си Brabus. Всички аеро добавки са изработени от карбон – преден сплитер, въздоуховоди, дфлектори, дифузьор, заден спойлер и така нататък.

Окачването също пипнато, системата е наречена BRABUS SportXtra и с нея колата е по-ниска с 15 мм отпред и с 20 мм отзад. Дори само това приближаване към асфалта спомага за по-добра аеродинамика и съответно по-висок пробег. Отделно, с 40% е намалена силата на повдигане, уточняват от ателието.

Това е довело до 7,2% ръст в пробега, въпреки 22-инчовите джанти, които могат да бъдат в 13 различни изпълнения. TopGear.com са изчислили, че бонуса е „почти 34 мили“ или 54 км, но погледнах официалните данни на Merc за колата - 631-785 км по WLTP, което означава 676-842 км при този Brabus.

Разгледайте галерията, след което може да гледате и нашето представяне именно на Merc EQS 450+.

Сбогом V10!