BMW привиква в сервизите E46-ици произведени между 1997 и 2000 г.

Съобщението на BMW гласи следното: „Неотдавна автомобили на различни производители бяха извикани за смяна на модула на предната въздушна възглавници за шофьора, оборудван с „TAKATA Non Azide Infator“ (NADI) заради възможността да експлодира и да предизвика сериозна травма или смърт.“
От марката уточняват, че проблемни могат да бъдат и техни коли от модела Серия 3 Е46 произведени в периода ноември 1997 г. — юни 2000 г. Което означава, че собствениците на М3 могат да бъдат спокойни. Текстът в сайта продължава така:
„Като част от постоянните анализи на качеството, извършвани в BMW, се установиха признаци, че в този тип пиропатрон (NADI) може да се появи неплътност с времето. Нашият доставчик ни информира за точния период на производство на пиропатроните, при които е възможно да се появи този дефект.
Тази неплътност позволява пропелентът в пиропатрона да се овлажни. Предполага се, че високата степен на овлажняване и последващото изсъхване в по-дълги периоди от време, в комбинация с механично натоварване (например неравни пътища), може да доведе до повреждане на пропелента. В този случай при отваряне на въздушните възглавници при произшествие, може да възникне много високо вътрешно налягане в пиропатрона и в най-лошия случай пиропатронът може да експлодира и металните части да причинят фатални травми.“