Range Rover SV дебютира у нас!

  • Галерия с 10 снимки Галерия с 10 снимки

07 Apr 2023

Range Rover SV, новата най-луксозна версия на модела, дебютира у нас. Ще го познаете по изчистените предна броня и решетка. Ако сте сред малцината, които ще се докоснат до колата отвътре, там са основните промени спрямо “обикновения” Range – интериорът е изхвърлил и последните намеци за пластмаса, за да ги замени с гладка керамика, устойчива дървесина и блестящи метали, общо взето най-доброто, на което са способни пичовете от отдела Special Vehicle Operations на Land Rover. Това включва опционалната мозайка с ръчно подредени елементи от сертифицирана дървесина венге – дърво от тропическите джунгли, което компенсира липсата на кожени тапицерии, защото вече не е модерно да пътуване в кола, облечена с убити крави. Поръчайте версията с дълго междуосие и четири седалки, и тогава въпросната инкрустация ще се простира от централната конзола чак до хладилника отзад. 

Още един признак за различаване на версиите SV от стандартните варианти на Range са новите 23-инчови джанти Diamond Turned Dark Grey Gloss, един от 13-те комплекта, с които се предлага моделът. Ако сте изключителен познавач на гамата на Range Rover, би следвало да се ориентирате дори само по цветовете – защото SV вкарва в играта 14 нови цвята за каросерията, каквито не са достъпни за нормалния Range. И ако банковата ви сметка е още по-широко скроена, може да се възползвате от услугата Bespoke Match to Sample, която може да възпроизведе всеки външен цвят, поискан от клиента, например, ако искате колата ви е да е точно в цвета на яхтата или косата на гаджето ви.

Новият Range Rover SV се предлага както в стандартна, така и в дълга база, включително конфигурацията с пет места за първи път. Клиентите, избрали дългото междуосие, имат опцията за да изберат четириместния SV Signature Suite с електрически разгъваемата клубна маса и интегриран хладилник.

Може да избирате между три задвижващи системи: дизеловия D350, бензиновия V8 с 530 к.с. или плъгин хибридния вариант с 510 к.с. Последният се предлага само за късата база. Колите, които бяха изложени по време на представянето в България, бяха с етикетчета с цени от около 500 хил. лв., което е двойно на базовата цена на стандартния Range. Което вероятно ще ви се стори дребна монета, ако другата ви кола е Revuelto или SF90…

 

Най-добрият в класа си?