Този SSC Ultimate Aero TT се продава за 1,7 млн. лева!
По-точно за 892 500 евро с немското 19%-нто ДДС. Което прави точно 1 745 551 лв. и 50 стотинки. Леле. Много пари, но пък супер изгодна сделка спрямо покупката на Bugatti Veyron Super Sport. Защо сравнявам двата автомобила?
Ако питате мен SSC Ultimate Aero TT не може да се мери по никакъв начин с което и да е Bugatti, но създателят на американската екзотична компания Джеролд Шелби (няма връзка с Карол Шелби), е имал за цел именно колегите си от Молсхайм.
И дори закратко успява да доминира. На 13 септември 2007 г. такъв автомобил успява да постигне средна скорост от 256,14 мили в час, регистрирани от два пробега в двете посоки, през контролната миля каквито са изискванията за на „Гинес“. Това са 412,22 км/ч. Рекорд за най-бърз сериен автомобил. Който през 2010 Bugatti чупят с Veyron Super Sport - 431,07 км/ч.
Може да се каже обаче, че SSC Ultimate Aero TT е по-ексклузивна кола от супер продукта на VW Group, защото от американското возило са направени само 24 броя, в периода 2006-2007 г. Всички с 6,3-литров битурбо V8 с 1287 к.с. и 1500 Нм.
Колата обявена от Cartique е шаси №4 и с пробег от едва 2800 км. Цветовата комбинация я виждате в галерията, където може да забележите също, че скоростната кутия е 6-степенна механична. Така, че ако не искате да сте банални и да карате Bugatti, имате по-достъпна и оригинална опция.