Brabus 750 Bodo Buschmann Edition връща триспицовите джанти, мощен е 750 коня и е *без преден капак


13 Jul 2023

Окей, последното важи само за фирмената фотосесия, в която Константин Бушман пресъздава култовия кадър на Auto Bild от 90-те, с баща му Бодо зад волана на Brabus 7.3S, без преден капак.Епична снимка и супер яка идея и реализация от страна на Бушман младши и екипа му. Браво!

Браво и за прекрасните 21/22-инчови триспицови колела Monoblock II evo Platinum Edition, чиито дизайн са интерпретация на Brabus Monoblock II джантите от 80-те. В случая обути в Continental SportContact 7, отговорни за справянето с вулканичната мощност на двигателя.

Който е силно модифицирания 4-литров битурбо V8 мотор на Merc-AMG SL 63, но тук със 750 к.с. и 900 Нм спрямо заводските 585 к.с. и 800 Нм. Повишението е заради новите турбини, софтуер, изпускателна система и още няколко неща. С ъпгрейда Brabus 750 Bodo Buschmann Edition прави 0-100 км/ч за 3,3 секунди (3,6 сек за серийния AMG), а максималната скорост е същата, като на колата-първообраз, ограничена на 315 км/ч.

Серията е ограничена в едва 25 екземпляра, като всеки ще идва с табелка с номер и подписа на Бодо Бушман, в чиято чест е създаден модела. Цената? Започва от 336 500 евро, което означава малко над 658 хил. лв. или с 268 хил. лв. повече отколкото у нас струва Merc-AMG SL 63 4MATIC+. Иначе казано, лимитираният Brabus 750 Bodo Buschmann Edition струва колкото един SL 63 + базовия SL 43.

Сбогом V10!