Subaru WRX TR дебютира с подобрено окачване и нови спирачки
Тийзър изображенията и изтеклите снимки на 2024 Subaru WRX TR вече са история и най-накрая можем да хвърлим пълен и официален поглед към новото ниво на оборудване за спортния автомобил. Глобалният публичен дебют на машината се състоя през изминалия уикенд по време на Subiefest Florida, а тя идва с няколко механични подобрения спрямо стандартния WRX.
За начало, WRX TR идва с по-твърди пружини и рекалибрирани амортисьори, както и пренастроена кормилна рейка в сравнение със стандартния WRX. Subaru обещава по-рязка реакция на волана и по-добър цялостен контрол върху каросерията. Комплектът стандартни колела 245/35 R19 с гуми Bridgestone Potenza S007 помага за подобряване на сцеплението при мокри и сухи условия.
Новият комплект гуми също оказва положително влияние върху спирачните характеристики на автомобила. Допълнителни подобрения на спирачната система включват шестбутални предни апарати Brembo и двубутални задни апарати, всички боядисани в червено. По-големите накладки и ротори, както и по-големият главен спирачен цилиндър осигуряват подобрена спирачна мощност и подобрено усещане на педала в сравнение с обикновения WRX.
Мощността продължава да се осигурява от 2,4-литровия боксер двигател с турбокомпресор на Subaru, който осигурява 271 к.с. в това си приложение. Системата за задвижване на четирите колела на фирмата доставя тягата към двете оси, а активното векторизиране на въртящия момент е част от стандартното оборудване в гамата WRX TR.