Новият електрически Renault Master с пробег до 460 км
За новия електрически Master, Renault залага на две батерии, оптимизирани по отношение на капацитет, размери и маса, в съчетание със задълбочена работа по аеродинамиката и напълно нова, иновативна платформа.
Ванът предлага избор от два капацитета на батерията: 40 кВтч и 87 кВтч. И двете опции са интегрирани в един корпус и са проектирани спрямо нуждите за шофиране както в града, така и извън него. Нещо повече, те не възпрепятстват капацитета на полезен товар на превозното средство – важен критерий в този сегмент.
Renault оптимизира пробега на вана, като се фокусира върху два аспекта: концепцията „аерован“ и мултиенергийната платформа (включваща основния мотор, иновативна динамична спирачна система и система за управление на температурата на батерията). Именно дизайнът на „аерован“ осигурява най-високата ефективност в категорията независимо от енергийния източник. Коефициентът SCх е с над 20% по-нисък, което го извежда начело в сегмента.
Новото Renault Master E-Tech electric разполага с капацитет на полезен товар от 1625 кг (във ван, изискващ шофьорска книжка от категория В) и може да тегли 2,5 тона. Консумацията му остава разумна - 21 кВтч/100 км (WLTP) с батерия 87 кВтч. Бързото зареждане с мощност 130 кВт DC добавя 252 км пробег за 30 минути. Домашна зарядна станция Wallbox с мощност 22 кВт AC зарежда батерията от 10% до 100% за по-малко от 4 часа.
Новото Renault Master E-Tech се задвижва от мотор с мощност 96 или 105 кВт, като и в двата случая осигурява въртящ момент от 300 Нм. Първият работи с батерия 40 кВтч и има пробег от около 200 км по WLTP (в процес на сертифициране), а вторият - с батерия 87 кВтч с пробег до 460 км по WLTP.