Американец хвърли половин милион долара за антиреклама на Tesla


16 Feb 2024

За втора поредна година американецът Дан О'Дауд, основател и лидер на проекта Dawn Project, пусна антиреклама насочена срещу Tesla по време на най-гледаното спортно събитие в САЩ - финалът на футболния шампионат, известен като Super Bowl. С тазгодишната си инвестиция от около половин милион долара О'Дауд си навлече и неприятности от властите.

Dawn Project, група, която целенасочено пуска реклами, атакуващи напълно автономната система на Tesla, получи писмо от Националния съвет за безопасност на транспорта (NTSB) на САЩ, изискващо групата да спре да използва логото на пътната агенция в реклами си.

В един от рекламните клипове на Dawn Project могат да бъдат видяни кадри, в които Tesla Model 3 катастрофира. Върху тези кадри е поставено логото именно на NTSB, като то е използвано неправомерно. 

Dawn Project е обвинявана, че често преиначава истината по отношение на FSD системата на Tesla. От друга страна, застъпници на групата казват, че автономната система на производителя на електрически автомобили не бива да се използва като заместител на шофьора, макар и да е промотирана като такава понякога. От Tesla контрират, че специално са упоменали в упътването на автомобилите си, че FSD не замества изцяло шофьора и може да се използва на магистрали.

Фенове сме! A вие?