Dongfeng ще представи 8 нови модела на Автосалон София 2024

  • 8 снимки 8 снимки

11 Sep 2024

Dongfeng ще представи осем нови модела на Автомобилен салон София 2024. Един от най-големите китайски производители разширява присъствието си на българския пазар, обогатявайки моделната си гама и отваряйки нови дилърски точки в цялата страна.

Сред новите предложения ще бъдат:

MHERO 1 - електрически, супер луксозен, премиум кросоувър на марката, задвижван от четири електромотора с обща мощ от 1088 к.с., съчетава в себе си луксозен интериор, изключително динамично пътно поведение и способността да преведе пътниците през всякакъв терен. Разгледахме модела отблизо по време на Auto China 2024 през пролетта.

DFSK E5 - плъгин хибрид, 7-местен SUV, който е едновременно комфортен и икономичен. Автомобилът впечатлява с динамично пътно поведение, подобно на това на изцяло електрически модел, но същевременно предлага пробег от над 1100 км само с едно зареждане. Освен това, той се отличава с просторно вътрешно пространство и богат набор от оборудване, осигуряващи комфорт и функционалност на най-високо ниво.

DFSK 600 - 7-местен SUV, задвижван от 1,5-литров бензинов двигател с производителност от 190 к.с. и автоматична скоростна кутия с двоен съединител. Автомобилът е актуализиран заместител на предлагания от марката 580 – подходящо решение както за служебен автомобил, така и за ежедневен семеен автомобил.

Forthing S7 - изразителен дизайн, просторен интериор и множество иновации – качества, които го превръщат в новия електрически седан на марката. С изключително нисък разход на електроенергия за 100 км, автомобилът предлага пробег от над 420 км благодарение на батерия със среден капацитет. 

Forthing T5 HEV - най-продаваният модел от марката на българския пазар, разширява продуктовия си микс, като се ориентира и към по екологични решения. T5 HEV предлага нов още по-агресивен фейслифт, като добавя и електромотор, чрез който се редуцира разхода на гориво при подобрена динамика на шофиране. 

Forthing V9 HEV - 7-местен луксозен MPV, който предлага широко вътрешно пространство за комфортни и дълги пътувания.  С иновативни мултимедийни ситеми и оборудване, автомобилът задоволява всеки вкус.

DF RICH 6 - пикапът на Dongfeng, който карахме съвсем наскоро, е високопроходим, създаден да бъде най-добрият помощник на бизнеса 24/7, изключително надежден партньор на достъпна цена.

Aeolus Shine – класически седан за ежедневието, моделът ще се предлага в две нива на оборудване, в две различчни производителности, снабден с 1,5-литров двигател и механична кутия с производителност от 115 к.с., в по-ниското ниво на оборудване от Dongfeng планират да позиционират автомобила като един от най-достъпните в класа си на българския пазар. Във по-високото ниво на оборурдване, освен повече екстри, моделът ще предлага и различно пътно поведение, с добавен турбо копресор в комбниция с автоматична кутия с двоен съединител и мощ от 190 к.с..

За да подкрепи разширяването на продуктовото си портфолио, Dongfeng България планира откриването на нови дилърски центрове в ключови градове на страната. През септември 2024 г. ще бъде открит втори шоурум в София, а до края на годината предстои нов шоурум и в Пловдив.

До момента „Чайна Мотор Къмпани“ АД, част от „Авто Юнион“ ЕАД, официален партньор и вносител за българския пазар на автомобили с марката Dongfeng, е продал близо 700 автомобила с марката Dongfeng, като 400 от тях са реализирани през 2024 година. Очаква се до края на годината пазарният дял на марката да достигне 2.5%, като вече са капарирани 130 нови автомобила от бъдещите модели.

Вносителят на марката ще представлява част от портфолиото на Dongfeng и на сръбския и гръцкия пазар, като по този начин ще разшири обхвата си и на Балканите.

Екипът на „Чайна Мотор Компани“ АД е и в процес  на финализиране на стратегическо партньорство с най-големия производител на електрически автомобили в света, чиито глобални продажби през 2023 година надхвърлят 3 милиона единици. Това партньорство ще засили присъствието на китайски автомобилни марки на българския пазар и ще допринесе за предлагането на още по-иновативни и устойчиви транспортни решения, засилвайки конкуренцията.

Много по-добра от предишната?