Yamaha показа MT-10
След като в началото на миналата седмица Yamaha публикува видео, което подсказваше предстояща премиера на нов модел, едно от предположенията с най-голяма вероятност да се окаже вярно беше, че машината ще е от МТ серията. Моторите в тази серия покриват почти целия спектър от обеми като се предлагат с 125, 250, 689 и 847-кубикови двигател и за това очакванията бяха, новият мотоциклет да попадне в класа на еднолитровите.
Предположенията се оказаха вeрни и Yamaha представи новия МТ-10. Мотоциклетът носи спортните гени на R1 като използва същия четирицилиндров редови двигател с обем 999 куб.см. Част от електрониката като тристепенния тракшън конторл и трите програмируеми режима на каране, а и приплъзващият съединител също са сходни за двата мотора. Нещо, което може да се стори полезно за хората предпочитащи дългите карания, е наличието на темпомат, който работи на 4-та, 5-та и 6-та предавка.
Ето и някои от акцентите при Yamaha MT-10 за 2016 г.:
- широко и високо разположено кормило
- 1 400 мм междуосие (най-късо в класа според компанията)
- олекотена Deltabox рама с оптимизирана здравина и баланс
- окачване с ревизирани настройки взаимствано от YZF-R1
- двойна дискова предна спирачка с диаметър 320 мм, четирибутални апарати и ABS
- 17 л вместимост на горивния резервоар
- алуминиеви колела с по пет спици
- специално разработени за модела гуми Bridgestone Battlax Hypersport
- ново LCD арматурно табло
- система за бърза смяна на предавките (QSS – Quick Shift System) – предлага се като опция
Източник: motonews.bg