Хибриден BMW R1200GS LC

Хибриден BMW R1200GS LC
23 Nov 2015

За пореден път, Wunderlich прикова вниманието върху себе си и способността си да прилага иновативни технологии в областта на мотоциклетната индустрия. На мотосалона в Милано, немската марка показа концептуален модел с електрическо предно прдаване на базата на BWM R1200GS. Машината е разработена съвместно с италианската фирма Evolt и използва мотор-главина с мощност 7.6 кВт.

Електродвигателят на предното предаване може да работи, дори когато бензиновият агрегат е зключен и с него може да се достига скорост до 20 км/ч. Системата има функция за регенреативно спиране, при което част от енергията се използва за зареждане на батериите. Преимуществата на мотоциклета с двойно предаване са доста, особено когато става дума за офроуд машина. Допълнителното сцепление в предното колело е полезно при маневриране с ниска скорост по пресечен терен и хлъзгава настилка и въпреки това добавянето на системата към почти 270-килограмовия GS може да се окаже и нож с две остриета.

Друго полезно свойство на предното предаване с електродвигател е възможността за движение назад. Системата работи като предавка за заден ход със скорост до 3 км/ч и е практична при паркиране под наклон. Wunderlich не разкриват подробности относно това как точно системата преценява в кой момент и колко точно въртящ момент да подаде, но със сигурност идеята е интересна и напредничева. Въпрос на време е да разберем и дали компании като BMW и КТМ биха приложили предното предаване в серийните си офроуд машини.

 

 

 

 

 

Източник: motonews.bg

Сбогом V10!