Нов прототип от Victory
През 2015 г. Victory Motorcycles направи една много важна крачка като представи изцяло нов двигател с течно охлаждане, който ще бъде монтиран в бъдещия флагман на компанията. Агрегата първоначало беше използван в Project 156 (машината, с която Victory взе участи в състезанието Pikes Peak), а само преди няколко седмици, на изложението в Милано, видяхме и прърият концептуален модел на шосеен мотоциклет задвижван от новия 1 200-кубиков V-tiwn.
Моделът Ignition, на швейцареца Урс Ербахер, постави основата на новата визия на Victory и това си личи в вотрия представен концепт, който носи името Combustion. Combustion е дело на Зак Нес, чийто дядо е небезизвестния дизайнер на къстъм мотоциклети Арлен Нес. За проекта си Зак черпи вдъхновение от европейсата къстъм сцена като създава машина съчетаваща елементи на класическите американски круъизъри и спортните мотори от Стария континент.
За разлика от мотора показан в Милано, Combustion е със стандартна телескопочна вилка и колела със спици. Това и късите и високо разположени ауспуси биха били реална възможност за Victory, да увеличи присъствието си на пазарите в Европа. Един от съществените визуални, а вероятно и технически недостатъчци, е люлеещото се рамо на задното окачване, което изглежда несвързано с общия дизайн и стойка.
Източник: motonews.bg