Hyundai с мащабни инвестиции: Над 10 000 м² нови сервизни площи в София за 2025
Хюндай България прави следващата стратегическа крачка в развитието си с откриването и разширяването на нови търговско-сервизни обекти в София. Устойчивият ръст в продажбите, нарастващият пазарен дял и засиленото доверие от страна на клиентите стоят в основата на тези инвестиции, насочени към предоставянето на ефективно и професионално обслужване.
Най-големият комплекс - Hyundai Център Младост в София, увеличава капацитета си с още 4 064 м² сервизни площи и достига общо над 28 200 м². Част от разширението включва нова обособена приемна и специализирана зона за тенекеджийско-бояджийски услуги, оборудвана с най-съвременна техника и работеща в унисон с високите стандарти на Хюндай. Центърът ще предлага пълната гама от следпродажбени услуги, в среда ориентирана към отлично клиентско изживяване, в съответствие с глобалната концепция на марката. Инвестицията включва и нов отделен шоурум за сертифицирани употребявани автомобили с площ 1 100 м².
По-рано през годината към дилърската мрежа вече се присъедини и Hyundai Център Цариградско щосе – разположен на ключовата градска артерия бул. Цариградско шосе 166. С площ от 7 000 м², включваща високотехнологичен механичен сервиз, тенекеджийско-бояджийско отделение и представителен шоурум. Търговско-сервизният център впечатлява с мащаба си и е проектиран да предложи обслужване на най-високо ниво – модерно, бързо и сигурно.
Третата работеща локация в София е Hyundai Център Люлин на бул. Околовръстен път 775. Същата е открита през октомври 2023 г. и засилва присъствието на марката в западната част на столицата. С това Хюндай покрива стратегически изтока, юга и запада на София – една от малкото автомобилни марки в страната с подобно географско покритие и сервизен мащаб.
Общият дневен капацитет на сервизите на трите центъра надхвърля 130 автомобила, което позволява по-кратки срокове, по-лесно записване и по-спокойно обслужване дори в натоварени периоди. В комбинация с уникалната 5-годишна гаранция без ограничение в пробега, Хюндай се утвърждава като марка, която не само предлага качествени продукти, но и стои стабилно зад тях с грижа и ангажимент. .
Хюндай България е изцяло ориентирана към клиента – от първия контакт през съпътстващата грижа за автомобила. Качественото обслужване започва с добре подготвен екип, иновативни технологии и внимание към всеки детайл. Непрекъснато се инвестира в обучения на мениджърските екипи, търговци, механици, както и в дигитални технологии, които гарантират високи стандарти във всяка стъпка от процеса. Сервизните техници преминават регулярни обучения по програмите на Hyundai Motor Company, което гарантира, че всяка интервенция – от рутинна профилактика до сложен ремонт – се извършва по най-високи професионални стандарти.
Всички центрове са оборудвани с високотехнологична апаратура, включително специализирани диагностични системи, интелигентен софтуер за управление на процесите и модерни съоръжения за обслужване на електрически, хибридни и конвенционални модели. Това осигурява прецизно, бързо и надеждно обслужване на всеки един автомобил. За по-голямо удобство на клиентите на тенекеджийско-бояджийските услуги е разработена иновативна дигитална платформа, посредством която клиентите в реално време се информират за статуса на ремонт на техния автомобил.
В търговско-сервизния комплекс Hyundai Център Младост се намира и централният склад на марката в България, предлагащ широка гама от оригинални резервни части и консумативи за всички модели. Това позволява бързо и ефективно обслужване. В случай, че дадена част не е налична, тя се доставя в рамките на 72 часа от европейски склад на марката. Така клиентите получават пълно обслужване без излишно забавяне – с оригинални части, сертифицирани процедури и грижа, на която могат да разчитат.
В допълнение, в обектите на Hyundai се прилагат нови вътрешни процеси за контрол на качеството, базирани на добри практики от глобалната сервизна мрежа на марката. Те включват вътрешен одит на извършените дейности, проследяване на клиентската обратна връзка и регулярни проверки за спазването на сервизните стандарти. Целта е пълна прозрачност и доверие във всеки етап от обслужването.
„Развитието на марката е видимо – клиентите се увеличават, а с това и отговорността ни към тях. За нас е приоритет не просто да продаваме автомобили, а да създаваме добавена стойност и дългосрочни взаимоотношения. Ние инвестираме в хората, в инфраструктурата, в процесите – за да осигурим винаги професионално, човешко и навременно обслужване. Стремим се нашите клиенти да бъдат щастливи, спокойни и уверени от избора си. Искаме да ги превърнем в истински посланици на марката.“ споделя Камен Илчев, оперативен директор на Хюндай България.
С комбинирания си капацитет и единствената в сегмента гаранция от 5 години без ограничение в пробега, Хюндай България утвърждава марката като един от най-атрактивните избори за българските купувачи – не само заради качеството на продуктите, а и заради последователния ангажимент в следпродажбеното обслужване.
Източник: Hyundai България