Джеръми Кларксън: „Пикът на автомобила бе през 2015“
Много добро видео на Хари Меткалф, създателят на списание Evo. Той гостува в бара на Джеръми Кларксън, където двамата разговарят за марката Jaguar, каква е била и накъде отива, както и за автомобилната индустрия като цяло. Честно казано, не очаквах видеото да бъде толкова интересно и увлекателно. Да чуя, че Jaguar са били надеждни автомобили, в даден период от време, както и че самият Кларксън кара F-type 2-ра ръка, който освен че не е V8, а V6, е и без почти никакви екстри.
Хари Меткалф също има F-type, макар и супер специален – Project 7, а във видеото е явно с една от ежедневните му коли - 2018 Jaguar Project 8. Именно британската марка е и повод двамата да обсъдят състоянието на автомобилната индустрия в момента, както и да споделят кога според тях са се правели най-добрите автомобили.
Според Джезата това е някъде около 2015 г., тогава е пикът за него. „Ако си купиш 10-годишна кола, тя ще бъде надеждна, комфортна, рафинирана, с добро оборудване, бърза, относително икономична и супер екологична, защото не се е наложило да ти направят нова,“ казва бившият водещ на TopGear и The Grand Tour.
Кларксън споделя също, че основна причина да приключи с TGT e защото няма интерес към електрическите коли. „Как да се ентусиазирам зад волана, като проклетото нещо не издава никакъв звук“. А малко по-късно казва следното: „Новото Renault 5, карах го онзи ден. Супер яка малка кола, много добре направена. Харесват ми и жълтите акцентни вътре. Само ако имаше двигател…“
И двамата изразяват мнението си за първото поколение BMW M2 (2016 г.), че е страхотна кола. Похвалват и новото, но с уговорката, че има прекалено много настройки и че трябва да натиснеш хиляда неща преди да потеглиш. Range Rover? И двамата карат L322-ки на по 18 години. Та, ако искате да чуете още подробности от двама възрастни и много опитни автомобилни хора, натиснете плей.