Смърт в конюшната. Rezvani Beast Speedster (Галерия)

  • Смърт в конюшната. Rezvani Beast Speedster (Галерия) Смърт в конюшната. Rezvani Beast Speedster (Галерия)
  • Смърт в конюшната. Rezvani Beast Speedster (Галерия) Смърт в конюшната. Rezvani Beast Speedster (Галерия)
  • Смърт в конюшната. Rezvani Beast Speedster (Галерия) Смърт в конюшната. Rezvani Beast Speedster (Галерия)
  • Смърт в конюшната. Rezvani Beast Speedster (Галерия) Смърт в конюшната. Rezvani Beast Speedster (Галерия)
  • Смърт в конюшната. Rezvani Beast Speedster (Галерия) Смърт в конюшната. Rezvani Beast Speedster (Галерия)
  • Смърт в конюшната. Rezvani Beast Speedster (Галерия) Смърт в конюшната. Rezvani Beast Speedster (Галерия)
  • Смърт в конюшната. Rezvani Beast Speedster (Галерия) Смърт в конюшната. Rezvani Beast Speedster (Галерия)
  • Смърт в конюшната. Rezvani Beast Speedster (Галерия) Смърт в конюшната. Rezvani Beast Speedster (Галерия)
  • Смърт в конюшната. Rezvani Beast Speedster (Галерия) Смърт в конюшната. Rezvani Beast Speedster (Галерия)

23 Feb 2016

Шашавите янки от Rezvani Motors, са готови с нова по-агресивна версия на Beast, която идва с... 200 коня по-малко. Да, противно на първосигналните изводи, доста по-„вижте ме“ червената боя (първата им кола с 500 коня носи предизвикващия прозявки цвят „двукомпонентно лепило“), Speedster реално е по-кроткият звяр от двете. Името ни подведе.

И пак противно на това, което сме свикнали да асоциираме с думата Speedster, автомобилът е дори по-луксозен от показания преди три месеца оригинал. Тук също виждаме готини карбонови седалки, само че този път с кожени възглавнички, като поради скромния им размер, явно са останали кравешки обелки и за таблото. Друга видима разлика при Speedster са аналоговите инструменти зад волана, настанени на мястото на LCD дисплея на по-мощния Beast.

Иначе, Beast Speedster запазва анатомията на дебютния модел на Revzani Motors, а именно хром-молибденовото скеле, взето от третото поколение на Ariel Atom. Състезателните спирачки Alcon с по 4 бутала са същите, същата е 6-степенната ръчна трансмисия, същият е и дифа с ограничено приплъзване. А, дори масата е същата – 748 кг.

В двигателния отсек обаче е настанала сеч: 2,4-литровият мотор с произход Honda и компресор е с 200 умъртвени кончета, като са пощадени само 300. Въпреки това, Speedster вдига стотака за 3,5 сек (2,7 сек за 500-конната кола) и струва 139 хил. долара. Или с 20 хилки по-малко от чистия звяр.

 

 

Първородната Godzilla!