Subaru Impreza CG8 Coupe с 555 коня. Готина кола

  • Subaru Impreza CG8 Coupe с 555 коня. Готина кола Subaru Impreza CG8 Coupe с 555 коня. Готина кола
  • Subaru Impreza CG8 Coupe с 555 коня. Готина кола Subaru Impreza CG8 Coupe с 555 коня. Готина кола
  • Subaru Impreza CG8 Coupe с 555 коня. Готина кола Subaru Impreza CG8 Coupe с 555 коня. Готина кола
  • Subaru Impreza CG8 Coupe с 555 коня. Готина кола Subaru Impreza CG8 Coupe с 555 коня. Готина кола
  • Subaru Impreza CG8 Coupe с 555 коня. Готина кола Subaru Impreza CG8 Coupe с 555 коня. Готина кола
  • Subaru Impreza CG8 Coupe с 555 коня. Готина кола Subaru Impreza CG8 Coupe с 555 коня. Готина кола
  • Subaru Impreza CG8 Coupe с 555 коня. Готина кола Subaru Impreza CG8 Coupe с 555 коня. Готина кола
  • Subaru Impreza CG8 Coupe с 555 коня. Готина кола Subaru Impreza CG8 Coupe с 555 коня. Готина кола
  • Subaru Impreza CG8 Coupe с 555 коня. Готина кола Subaru Impreza CG8 Coupe с 555 коня. Готина кола

28 Dec 2018

Не сме свикнали да виждаме Impreza, като двувратка, но много от вас вероятно знаят, че такава се прави между 1995 и 2000-та. Тази конкретно обаче не е заводска. Никак даже

Няма обаче да изброяваме десетките (а може би и повече) кашона с части, които са отишли за направата на това червено бижу, а само ще маркираме по-важните чаркове и факти. Като регулируемите Bilstein, 18-ките RAYS Volk Racing TE37SL, 92,4-милиметровите ковани бутала Woosner, колекторът Tomei Powered…

Що се отнася до купето, много от панелите са изработени от армирана пластмаса, като вратите и таванът са от въглероден композит. Въглерод е ползван и за разпънката над двигателния кош, която носи фабричните инициали STi, както и тези на Fuji Heavy Industries. В близост до нея може да се види охлювчето HKS, което нагнетява в мотора с налягане от 25psi.

Самият двигател е „освежен“ с може би два кашона части. Крайният резултат е увеличен до 2230 кубика обем и мощност от 555 к.с. (както пишат колегите от първоизточника Speedhunters, рали феновете на Subaru ще уважат това число), и въртящ момент от 600 Нм. Последните товарят четирите полуслика 295/30R18 Yokohama Advan A050. За спирането пък се грижат апарати носещи недвусмисленото име Endless, с по 6 бутала отпред. Готино возило.

Много практичен и интересен!