Петър Попангелов с открит урок за деца в Боровец

Спортен празник с открит урок за начинаещи млади скиори ще събере малки и големи на националния празник на България – 3 март, в курортен комплекс Боровец.
Обучението ще се проведе на писта «Иглика» пред хотел «Рила» от 10.00 ч. под ръководството на ски легендата Петър Попангелов.
Иницитивата е част от кампанията на Съюза на пивоварите в България „Спортът е по-добрият начин децата да пораснат”. Целта й е да популяризира и насърчава семейния спорт и общуването между родители и деца като превантивен подход подрастващите да не експериментират с алкохол. Събитието се организира съвместно с Министерство на младежта и спорта, сдружение „Европейски спортни политики и практики“ и с подкрепата на „Бороспорт“ АД.
Зимното приключение за всички желаещи деца да се докоснат до магията на ските ще се проведе в специално изградени зона и трасе до влек «Иглика», срещу хотел «Рила». Достъпът до ски уроците с най-добрия български алпиец и ски инструкторите от „Бороспорт“ е свободен.
Екипът на Съюза на пивоварите и партньорите е подготвил много забавления, викторина с награди, както и специални призове за най-активните участници в спортното събитие.
Програма на събитието:
10.00 – 10.30 – Регистрация на участниците.
10.30 – 12.30 – Открит урок с Петър Попангелов и с помощта и на ски инструктори от Бороспорт. Обучение/практически съвети за деца.
12.30 – 13:00 – Закриване на събтието и награждаване на участниците с медали и подаръци.
Допълнителна информация за превантивната програма на СПБ:
От 2010 година Съюзът на пивоварите в България осъществява дългосрочна програма за превенция употребата на алкохол от лица под 18 година. От 2012 г. в рамките на програмата стартира инициативата «Спортът е по-добрият начин децата да пораснат». Кампанията се осъществява с институционалната подкрепа и партньорство на СПБ с Министерство на младежта и спорта, Столична община (СО),Главна дирекция „Национална полиция”, Дневния консултативен център за деца, юноши и родители към ПИЦ-София, сдружение „Европейски спортни политики и практики“, спортни клубове и неправителствени организации. Целта на кампанията е да се популяризира семейния спорт и физическото възпитание като добра възможност за израстване, социализация, здравословно семейно общуване и превантивна практика лица под 18 години да не експериментират с алкохол.