Летяща чиния без покрив. Alfa Romeo Disco Volante Spyder

  • Летяща чиния без покрив. Alfa Romeo Disco Volante Spyder Летяща чиния без покрив. Alfa Romeo Disco Volante Spyder
  • Летяща чиния без покрив. Alfa Romeo Disco Volante Spyder Летяща чиния без покрив. Alfa Romeo Disco Volante Spyder
  • Летяща чиния без покрив. Alfa Romeo Disco Volante Spyder Летяща чиния без покрив. Alfa Romeo Disco Volante Spyder
  • Летяща чиния без покрив. Alfa Romeo Disco Volante Spyder Летяща чиния без покрив. Alfa Romeo Disco Volante Spyder
  • Летяща чиния без покрив. Alfa Romeo Disco Volante Spyder Летяща чиния без покрив. Alfa Romeo Disco Volante Spyder
  • Летяща чиния без покрив. Alfa Romeo Disco Volante Spyder Летяща чиния без покрив. Alfa Romeo Disco Volante Spyder
  • Летяща чиния без покрив. Alfa Romeo Disco Volante Spyder Летяща чиния без покрив. Alfa Romeo Disco Volante Spyder
  • Летяща чиния без покрив. Alfa Romeo Disco Volante Spyder Летяща чиния без покрив. Alfa Romeo Disco Volante Spyder
  • Летяща чиния без покрив. Alfa Romeo Disco Volante Spyder Летяща чиния без покрив. Alfa Romeo Disco Volante Spyder
  • Летяща чиния без покрив. Alfa Romeo Disco Volante Spyder Летяща чиния без покрив. Alfa Romeo Disco Volante Spyder
  • Летяща чиния без покрив. Alfa Romeo Disco Volante Spyder Летяща чиния без покрив. Alfa Romeo Disco Volante Spyder

01 Mar 2016

Каросеристи от класа. Touring Superleggera могат да се похвалят с доста завидно портфолио от возила, в което влизат произведения, като MINI Superleggera Vision и Ferrari F12 Berlinetta Lusso. Както и разбира се, Alfa Romeo Disco Volante, която ателието пказа в сериен вид през 2013 г.

За тази кола се изписа доста, отнесе доста въздишки и доста суперлативи, най-вече заради начина по който изглежда. Най-често бе наричана „страшно красива“. И тук е момента в който рискувам да бъда линчуван, защото не смятам, че Disco Volante е една от най-красивите коли. Особено с тази странна задница. Готина, определено, супер стилна, индивидуална и арт, но това не означава задължително нещо красиво. Въпрос на вкус, понякога. Alfa 8C от своя страна, автомобила чиято техническа база ползва Disco - кра-со-та. Истинска красавица.

Но, без значение какво мисля аз, Touring Superleggera показват открита версия на колата, каквато реално е и първородната Disco Volante от 52 година. Казват, че ще направят едва седем броя, като всичките ще бъдат в различни цветове (Blue Ceruleo на снимките). Това ще бъде и предпоставка цената на DVS само да расте в бъдеще. Интериорът на всичките обаче ще бъде един и същ, или поне по първоначална информация. Семпъл волан без един бутон, както и олдскуул CD плейър на централната конзола. Това е положението. И далеч не е лошо.

Що се отнася до задвижването, също още няма инфо, но най-вероятно чарковете под елегантното купе ще са идентични с тези на... купето, което пък ги споделя с Alfa 8C. Тоест, 4,7-литров атмосферен (ура!) V8, свързан към 6-степенен полуавтоматик. Мощност от 450 к.с., въртящ момент от 480 Нм и звук, който би трябвало да е доста готин. Закритата „чиния“ ускорява до сто за 4,2 сек и вдига 290 км/ч, така че тук очакваме незначително забавяне.

Цена? Ами, никъде не се споменава, а и няма как да се посочи точна цифра, тъй като всяка кола ще се прави ръчно (минимум 4500 часа работа), и по спецификация на клиента. За целта последният или трябва да докара в ателието една от 500-те произведени Alfa 8C или от Superleggera ще се погрижат да му купят такава, за да могат да я разрежат и превърнат в Disco. Хмм... За справка, 8C на старо започват от над 200 000 евро.

Текст: Иван Монев (Източник: aboutcars.bg)

Първородната Godzilla!