Brabus 600 GT S изглежда брутално. Стабилна галерия

  • Brabus 600 GT S изглежда брутално. Стабилна галерия Brabus 600 GT S изглежда брутално. Стабилна галерия
  • Brabus 600 GT S изглежда брутално. Стабилна галерия Brabus 600 GT S изглежда брутално. Стабилна галерия
  • Brabus 600 GT S изглежда брутално. Стабилна галерия Brabus 600 GT S изглежда брутално. Стабилна галерия
  • Brabus 600 GT S изглежда брутално. Стабилна галерия Brabus 600 GT S изглежда брутално. Стабилна галерия
  • Brabus 600 GT S изглежда брутално. Стабилна галерия Brabus 600 GT S изглежда брутално. Стабилна галерия
  • Brabus 600 GT S изглежда брутално. Стабилна галерия Brabus 600 GT S изглежда брутално. Стабилна галерия
  • Brabus 600 GT S изглежда брутално. Стабилна галерия Brabus 600 GT S изглежда брутално. Стабилна галерия

09 Mar 2016

Ботропци са готови с нахъсването на Mercedes-AMG GT S. Черният симпатяга е загубил звездите си, заменени от "B" значки, като в замяна е получил 90 к.с. и 100 Нм отгоре. Бонусът е в резултат на електронната кутийка наречена PowerXtra B40 - 600, която се закача са секунди, за да може 4-литровият битурбо V8 да натовари диното със 600 к.с. и 750 Нм. В случай, че анкерните ремъци се скъсат, Brabus 600 GT S може да стигне стотака за 3,6 сек и да ускори до 325 км/ч (15 км/ч повече от стандартното AMG GT S).

Сериозните топки изискват и сериозно аеро, за разработката на което Brabus са прибегнали до услугите на аеродинамичния тунел. Новостите са изработени предимно от карбон, в това число предният сплитер, праговете, задният дифузьор и приличното крило над него. Двете двойки дула - част от специалния титаниев изпускателен комплимент на Brabus, по-лека с 40% - също са облечени във въглеродни дрешки. Джантите? Категорични „Brabus”-ки, разпознаваеми от километри - 20-инчови "Monoblock F" отпред и 21 отзад, през които наднича карбо-керамичната спирачна система. Освен това колата седи с 15 мм по-близко до асфалта, заради специалните пружини.

И без това приятният интериор на Merc-AMG GT е станал още по-приятен. Праговете са карбонови, с метални вложки и подсветка, чийто цвят се променя от червено към бяло. Ле-ле! Излишна глезотия, но въпреки това доста яка кабина. Brabu на майсторите.

 


 

Лукс от Китай!