Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра

  • Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра
  • Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра
  • Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра
  • Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра
  • Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра
  • Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра
  • Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра
  • Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра
  • Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра
  • Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра
  • Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра
  • Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра
  • Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра Почти като Singer. Kaege RETRO Porsche 911 от 72-ра

19 Mar 2016

Модифицирането на класически Porsche-та се превръща във все по-широк бизнес, най-вероятно заради търсенето. Немският тунер Kaege ще се опита да отхапе парче от баницата, чрез RETRO програмата си, започвайки с това 911 от 72-ра.

Класическият вид на колата е запазен, като отпред виждаме нови фарове. Ринговете им са прикрепени с болтчета, за да бъдат ретро, но в тях работи техника на Osram. В джантите пък се въртят нови вентилирани дискове, а отзад при мотора е настанено ново многозвенно окачване. Нов волан от 996 (не от най-добрите попадения на Porsche), климатик, въздушни възглавници, кокпитът е ъпдейтнат.

Моторът е взет от 993 и е развит до 300 к.с. Той е с обем от 3,6-литра, плосък шестак, атмосферка. Вързан е към 6-степенна ръчна трансмисия, чиито лост е доста готин само по себе си. Какъвто е и салонът на колата. Kaege не могат да се похвалят с маниакалната педантичност на калифорнийските си колеги, но изработката изглежда повече от добра. Becker Mexico „касетофонът“ седи точно на място.

Цената? Между 150 и 200 хил. eвро. Така и така сте тук, метнете едно око и на емоционалния бомбардировач RWB Speedster.

Текст: Иван Монев (Източник: aboutcars.bg)

 

 

Първородната Godzilla!