Autoveicolo Da Montagna, Orgia di ingranaggi - това е най-бруталният трайк. Дело на Moto Guzzi и датира от 60-те

Autoveicolo Da Montagna, Orgia di ingranaggi - това е най-бруталният трайк. Дело на Moto Guzzi и датира от 60-те
06 Apr 2016

Колко лош може да изглежда един мотор? Точно толкова. Очевидно злата машинка е с военно предназначение и е доста проходима. Задвижването е... 3x3, а името Autoveicolo Da Montagna означава „планинска кола“. Предното колело се върти посредством верига (обърнете внимание на бруталната конструкция), Guzzi-то си има диференциали, които може да се пипат, а товароносимостта му е до 500 кг.

Проектът стартира по поръчка на генерал Феручо Гарбари, на който му писнало войската да използва мулета при алпийските преходи, като първият прототип се появява през март 1960 г. Следват година тестове и модификации, за да се появи финалният вариант, който виждате на снимките.

Първоначално трайкът се изпробва с 500-кубиков едноцилиндров двигател, след което този вариант отпада в полза на 750-кубиковия V-Тwin наречен Carcano V7, в чест на създателя си. Трайкът е изключително проходим, способен да атакува наклони до 31-градуса, но именно тези широки способности го погубват - няколко човека загиват при преобръщане, поради което през 1963 производството е прекратено.

Сложността на поддръжката също не помага на Da Montagna. Машината често е наричана Orgia di ingranaggi или „оргия от предавки“... Тоест, не е нещо което може да ремонтирате в полеви условия в Алпите например. А какво ще кажете да си го карате като кафе рейсър в града? Пълен абсурд, ще изглеждате като риба на сухо. Обаче отклоните вниманието от паркираните пистарки.

Най-достъпният пикап у нас?