„Сине, мотоциклетите са умрели машини“. Dead Machines from London Moto Guzzi

Младият Джеймс Хилтън излиза да кара мотоциклет с чичо си, преди 30 години. Преживяването е страхотно, но баща му излиза със заключението „Сине, мотоциклетите са умрели машини“. Джеймс не само не се съгласява с баща си, а... взима невярното му твърдение е го превръща в име на марката си: Death Machines Of London.
А това 1981 Moto Guzzi Le Mans MkII е първият „умрял“ байк на ателието, който смеем да твърдим, че изглежда доста жив. Разцветката е смела, и макар да създава асоциации с месец март, някак си успява да му отива.
Двигателят, както и повечето части, получават пясъчен душ за да покажат истинската си същност. V2-ката е разпробита до 950 кубика, с нови глави, клапани и вал, за да е всичко повече от точно. И живо. Карбураторите също са свежи 40-милиметрови, а началото на генерацията е взаимствана от Moto Guzzi 1100, с абсолютно индивидуално изпълнение оттам нататък.
Окачването също получава нов живот. С нови вътрешности в предната вилка и нов комплект шокове Hagon отзад, мотоциклетът се държи доста по-съвременно на пътя. Джантите са оригиналните, реставрирани с внимание и обути в Pirelli Sport Demon.
Резервоарът е доста интересен. Изработен е от нулата и е доста по-неквадратен от оригиналния компонент, каквито са (оригинални, не квадратни) уредите, който са придружени обаче с авиационни предупредителни лампи. От авиацията идва и основния ключ, който е от... 1940 Merlin Spitfire. Даааа, ето това е як детайл. Както и LED стопа покрит с прозрачен елемент от LR Defender.