„Сине, мотоциклетите са умрели машини“. Dead Machines from London Moto Guzzi

 „Сине, мотоциклетите са умрели машини“. Dead Machines from London Moto Guzzi
23 Apr 2016

Младият Джеймс Хилтън излиза да кара мотоциклет с чичо си, преди 30 години. Преживяването е страхотно, но баща му излиза със заключението „Сине, мотоциклетите са умрели машини“. Джеймс не само не се съгласява с баща си, а... взима невярното му твърдение е го превръща в име на марката си: Death Machines Of London.

А това 1981 Moto Guzzi Le Mans MkII е първият „умрял“ байк на ателието, който смеем да твърдим, че изглежда доста жив. Разцветката е смела, и макар да създава асоциации с месец март, някак си успява да му отива.

Двигателят, както и повечето части, получават пясъчен душ за да покажат истинската си същност. V2-ката е разпробита до 950 кубика, с нови глави, клапани и вал, за да е всичко повече от точно. И живо. Карбураторите също са свежи 40-милиметрови, а началото на генерацията е взаимствана от Moto Guzzi 1100, с абсолютно индивидуално изпълнение оттам нататък.

Окачването също получава нов живот. С нови вътрешности в предната вилка и нов комплект шокове Hagon отзад, мотоциклетът се държи доста по-съвременно на пътя. Джантите са оригиналните, реставрирани с внимание и обути в Pirelli Sport Demon.

Резервоарът е доста интересен. Изработен е от нулата и е доста по-неквадратен от оригиналния компонент, каквито са (оригинални, не квадратни) уредите, който са придружени обаче с авиационни предупредителни лампи. От авиацията идва и основния ключ, който е от... 1940 Merlin Spitfire. Даааа, ето това е як детайл. Както и LED стопа покрит с прозрачен елемент от LR Defender.

Първородната Godzilla!