Мотор-мечта. Honda CX500 GTS от Sacha Lakic Design. Снимки и видео

  • Мотор-мечта. Honda CX500 GTS от Sacha Lakic Design. Снимки и видео Мотор-мечта. Honda CX500 GTS от Sacha Lakic Design. Снимки и видео
  • Мотор-мечта. Honda CX500 GTS от Sacha Lakic Design. Снимки и видео Мотор-мечта. Honda CX500 GTS от Sacha Lakic Design. Снимки и видео
  • Мотор-мечта. Honda CX500 GTS от Sacha Lakic Design. Снимки и видео Мотор-мечта. Honda CX500 GTS от Sacha Lakic Design. Снимки и видео
  • Мотор-мечта. Honda CX500 GTS от Sacha Lakic Design. Снимки и видео Мотор-мечта. Honda CX500 GTS от Sacha Lakic Design. Снимки и видео
  • Мотор-мечта. Honda CX500 GTS от Sacha Lakic Design. Снимки и видео Мотор-мечта. Honda CX500 GTS от Sacha Lakic Design. Снимки и видео
  • Мотор-мечта. Honda CX500 GTS от Sacha Lakic Design. Снимки и видео Мотор-мечта. Honda CX500 GTS от Sacha Lakic Design. Снимки и видео
  • Мотор-мечта. Honda CX500 GTS от Sacha Lakic Design. Снимки и видео Мотор-мечта. Honda CX500 GTS от Sacha Lakic Design. Снимки и видео
  • Мотор-мечта. Honda CX500 GTS от Sacha Lakic Design. Снимки и видео Мотор-мечта. Honda CX500 GTS от Sacha Lakic Design. Снимки и видео

27 Apr 2016

„За да започнеш един добър проект, понякога всичко което ти трябва е малко страст и няколко студени бири...“

Така започва представянето на този страхотен байк, сътворен от роденият в Белград Саша Лакич, дизайнер който работи усилено в Люксембург (сайтът му си заслужава едно око).

„Приятел имаше добър стар CX500 от 82-ра, който стоеше в гаража му, заобиколен от разни специални части, нахвърляни по рафтовете. Винаги съм бил фен на този величествен 80-градусов V2 двигател, защото е харизматичен и естетически, добродетели които исках да подчертая допълнително добавяйки Y-образен ауспух. Друга оригинална част е резервоарът. Дизайнът му е доста модерен и с добри пропорции, аз просто го направих по-динамичен, като го изместих напред с 10 градуса.“

„За останалото подходих също както при Voxan Black Magic, който направих през 2004. Цветовата схема е сходна, с доминиращо матово черно, нотки на червено и алуминии. Дизайнът е минималистичен и има една единствена цел – да подчертае двигателя.“

 

 

Първото Revuelto в България!