Twini Cooper S 3.2 ALL4 с 500 коня. Хммм...

  • Twini Cooper S 3.2 ALL4 с 500 коня. Хммм... Twini Cooper S 3.2 ALL4 с 500 коня. Хммм...
  • Twini Cooper S 3.2 ALL4 с 500 коня. Хммм... Twini Cooper S 3.2 ALL4 с 500 коня. Хммм...
  • Twini Cooper S 3.2 ALL4 с 500 коня. Хммм... Twini Cooper S 3.2 ALL4 с 500 коня. Хммм...
  • Twini Cooper S 3.2 ALL4 с 500 коня. Хммм... Twini Cooper S 3.2 ALL4 с 500 коня. Хммм...
  • Twini Cooper S 3.2 ALL4 с 500 коня. Хммм... Twini Cooper S 3.2 ALL4 с 500 коня. Хммм...
  • Twini Cooper S 3.2 ALL4 с 500 коня. Хммм... Twini Cooper S 3.2 ALL4 с 500 коня. Хммм...
  • Twini Cooper S 3.2 ALL4 с 500 коня. Хммм... Twini Cooper S 3.2 ALL4 с 500 коня. Хммм...

13 May 2016

А идеята е проста, поне на думи – да се вкара още един двигател в багажника, който да задвижва задните колела. Колата е дело на Жак Андрес, който разяснява същността и пред Джей Лено.

Накратко, оригиналната база е Mini Cooper от 2002 г., чийто 1,6-литров компресорен двигател е надут до 250 к.с. Жак взима още един такъв мотор, пипва го до 250 коня и го натоварва в багажника, заедно с елементи от предно окачване на Cooper.

Просто, нали? Никак даже. Жак обяснява също как вързва двете скоростни кутии, как инсталира радиатори от мотоциклет Yamaha R1, как монтира задно крило от състезателно Porsche и как двата двигателя се палят поотделно, след ритуално щракване на няколко бутона.

И накрая, г-н Андрес споменава, че в момента работи по ъпдейт с два 1,9-литрови мотора, всеки с по 325-350 коня. Така че в близко бъдеще можем да пишем отново за тази кола, но тогава да я наречем Twini Cooper S 3.8 ALL4 със 700 коня.

Лукс от Китай!