Като от Lego, направен заради сноубординга. Titan Motorcycles Kawasaki Z500

  • Като от Lego, направен заради сноубординга. Titan Motorcycles Kawasaki Z500 Като от Lego, направен заради сноубординга. Titan Motorcycles Kawasaki Z500
  • Като от Lego, направен заради сноубординга. Titan Motorcycles Kawasaki Z500 Като от Lego, направен заради сноубординга. Titan Motorcycles Kawasaki Z500
  • Като от Lego, направен заради сноубординга. Titan Motorcycles Kawasaki Z500 Като от Lego, направен заради сноубординга. Titan Motorcycles Kawasaki Z500
  • Като от Lego, направен заради сноубординга. Titan Motorcycles Kawasaki Z500 Като от Lego, направен заради сноубординга. Titan Motorcycles Kawasaki Z500
  • Като от Lego, направен заради сноубординга. Titan Motorcycles Kawasaki Z500 Като от Lego, направен заради сноубординга. Titan Motorcycles Kawasaki Z500
  • Като от Lego, направен заради сноубординга. Titan Motorcycles Kawasaki Z500 Като от Lego, направен заради сноубординга. Titan Motorcycles Kawasaki Z500
  • Като от Lego, направен заради сноубординга. Titan Motorcycles Kawasaki Z500 Като от Lego, направен заради сноубординга. Titan Motorcycles Kawasaki Z500
  • Като от Lego, направен заради сноубординга. Titan Motorcycles Kawasaki Z500 Като от Lego, направен заради сноубординга. Titan Motorcycles Kawasaki Z500
  • Като от Lego, направен заради сноубординга. Titan Motorcycles Kawasaki Z500 Като от Lego, направен заради сноубординга. Titan Motorcycles Kawasaki Z500
  • Като от Lego, направен заради сноубординга. Titan Motorcycles Kawasaki Z500 Като от Lego, направен заради сноубординга. Titan Motorcycles Kawasaki Z500
  • Като от Lego, направен заради сноубординга. Titan Motorcycles Kawasaki Z500 Като от Lego, направен заради сноубординга. Titan Motorcycles Kawasaki Z500

17 May 2016

„Зимата идваше и ни трябваше мотор с който да ходим да караме борд,” обясняват австрийците от Titan Motorcycles. „Трябваше да може да ни заведе до близките склонове, както и да е способен да излиза и извън пътя.“

Z500 изглежда странен избор за подобен проект, но пичовете искат точно такъв. Намират го под покривало в двор, спазаряват добра цена и запретват ръкави. Байкът не бил в цветущо състояние, но двигателят бил добър – изчистване на карбураторите и базово обслужване.

Първоначалната идея е да се свали боята, повърхностите да се обработят и байкът да бъде награден с пресни слоеве. Когато започват да търкат метала обаче, TM сменят посоката на проекта.

„Въпреки, че харесвахме боята, трябваше да изшкурим резервоара и да го подготвим за нова. Докато го правехме обаче започнаха да изскачат готини детайли, хареса ни, спряхме по средата и просто полирахме боята.“ Същото се случва и с опашката, която е скъсена и напасната по новата рамка. „Пасва идеално на резервоара, затова решихме да запазим оригиналното парче.“

Седалката обаче е нова, изградена на алуминиева основа. Що се отнася до тапицерията и обаче… Том и Михаел събират и стари кожени екипи, откъдето идва и облицовката на седалката. Костюмът не ставал на нито единия от двамата, така че жертването му не било трудно решение. Седалката си има и малко джобче с цип, за дреболии като книжката и парите за бензин.

Останалата част от мотоциклета е изпълнена с ръчно изработени парчета. Ауспухът е преработка с база Remus, фарът е изработен от алуминий, стоп светлините са сгушени в опашката, а LED мигачите са интегрирани във вилката и в задните шокове. Въпросните елементи по окачването също са пипнати – леко снишена вилка отпред, докато задните елементи са с по-дълъг ход от тези на стоковите парчета.

Дали предният собственик би си познал мотоциклета? Най-вероятно не, но резултатът е доста базов и доста симпатичен. Яко.

Много практичен и интересен!