Bugatti Chiron се охлажда от 15 радиатора, ще вдигне 430 км/ч. Има си и Drift Mode, чакаме кабриото. Още вътрешна информация за автомобилното чудовище

  • Bugatti Chiron се охлажда от 15 радиатора, ще вдигне 430 км/ч. Има си и Drift Mode, чакаме кабриото. Още вътрешна информация за автомобилното чудовище Bugatti Chiron се охлажда от 15 радиатора, ще вдигне 430 км/ч. Има си и Drift Mode, чакаме кабриото. Още вътрешна информация за автомобилното чудовище
  • Bugatti Chiron се охлажда от 15 радиатора, ще вдигне 430 км/ч. Има си и Drift Mode, чакаме кабриото. Още вътрешна информация за автомобилното чудовище Bugatti Chiron се охлажда от 15 радиатора, ще вдигне 430 км/ч. Има си и Drift Mode, чакаме кабриото. Още вътрешна информация за автомобилното чудовище
  • Bugatti Chiron се охлажда от 15 радиатора, ще вдигне 430 км/ч. Има си и Drift Mode, чакаме кабриото. Още вътрешна информация за автомобилното чудовище Bugatti Chiron се охлажда от 15 радиатора, ще вдигне 430 км/ч. Има си и Drift Mode, чакаме кабриото. Още вътрешна информация за автомобилното чудовище
  • Bugatti Chiron се охлажда от 15 радиатора, ще вдигне 430 км/ч. Има си и Drift Mode, чакаме кабриото. Още вътрешна информация за автомобилното чудовище Bugatti Chiron се охлажда от 15 радиатора, ще вдигне 430 км/ч. Има си и Drift Mode, чакаме кабриото. Още вътрешна информация за автомобилното чудовище
  • Bugatti Chiron се охлажда от 15 радиатора, ще вдигне 430 км/ч. Има си и Drift Mode, чакаме кабриото. Още вътрешна информация за автомобилното чудовище Bugatti Chiron се охлажда от 15 радиатора, ще вдигне 430 км/ч. Има си и Drift Mode, чакаме кабриото. Още вътрешна информация за автомобилното чудовище
  • Bugatti Chiron се охлажда от 15 радиатора, ще вдигне 430 км/ч. Има си и Drift Mode, чакаме кабриото. Още вътрешна информация за автомобилното чудовище Bugatti Chiron се охлажда от 15 радиатора, ще вдигне 430 км/ч. Има си и Drift Mode, чакаме кабриото. Още вътрешна информация за автомобилното чудовище

26 May 2016

За тази хипер кола се изписа доста, но досега нямахме информация за някои от системите, както и за бъдещето на моделната линия. Е, вече имаме, от самия шеф на компанията Волфганг Дюрхаймер.

Двигателят е 8-литров W16, с четири турбини и генерира 1500 к.с., както и 1150 Нм, които отиват към четирите колела през 7-степенна DSG кутия. Тези цифри са достатъчни за ускорение от 0-100 км/ч в рамките на 2,3 сек и максимална скорост от 420 км/ч. Тоест, няма как и без сериозна спирачна сила: отпред работят 420-милиметрови дискове, а отзад диаметърът е 400 мм, поместени зад 20-инчовите предни и 21-инчовите задни джанти, със специалните Michelin Pilot Sport PAX гуми. И, да, Chiron разполага с общо 15 радиатора, с 5 повече отколкото има Veyron.

Доста любопитни факти има обаче около системите на колата, както и около това как ще се развива тя в бъдеще. За най-откачените е предвиден Drift Mode режимът, който е още по-лесен начин за скъсяване живота на гумите. Припомняме, че комплект Michelin-ки с джанти за Veyron (на всяка трета смяна на гуми сменяте и джантите, казват от Bugatti), струват около 45 000 евро.

Що се отнася до максималната скорост, тя може би не е точно 420 км/ч. От Bugatti все още не са развързвали Chiron в пълната му сила на секретното си трасе Ера-Лесин, нещо което ще стане през 2018. Дюрхаймер твърди, че 430 км/ч няма да са проблем, тъй като Chiron разполага с 300 коня над 1200-те на Veyron Super Sport.

Колкото до бъдещите версии на колата, логично е да очакваме открита такава, както и серия от още по-специални изпълнения от рода на Vitesse и компания. Защо да не видим и Chiron Super Sport, който да наближи 2000-те коня и да сцепи мрака.

 

 

Първородната Godzilla!