Clio R.S.16 е най-откачената съвременна кола на Renault. С 275 коня? Пфф... Браво! Искаме я!

  • Clio R.S.16 е най-откачената съвременна кола на Renault. С 275 коня? Пфф... Браво! Искаме я! Clio R.S.16 е най-откачената съвременна кола на Renault. С 275 коня? Пфф... Браво! Искаме я!
  • Clio R.S.16 е най-откачената съвременна кола на Renault. С 275 коня? Пфф... Браво! Искаме я! Clio R.S.16 е най-откачената съвременна кола на Renault. С 275 коня? Пфф... Браво! Искаме я!
  • Clio R.S.16 е най-откачената съвременна кола на Renault. С 275 коня? Пфф... Браво! Искаме я! Clio R.S.16 е най-откачената съвременна кола на Renault. С 275 коня? Пфф... Браво! Искаме я!
  • Clio R.S.16 е най-откачената съвременна кола на Renault. С 275 коня? Пфф... Браво! Искаме я! Clio R.S.16 е най-откачената съвременна кола на Renault. С 275 коня? Пфф... Браво! Искаме я!
  • Clio R.S.16 е най-откачената съвременна кола на Renault. С 275 коня? Пфф... Браво! Искаме я! Clio R.S.16 е най-откачената съвременна кола на Renault. С 275 коня? Пфф... Браво! Искаме я!

28 May 2016

Да, да, да, да, да, да, да, да, да, да, да! Браво Renault! Да вземете 2-литровия турбо мотор от Megane RS Trophy 275 и да го обуете в Clio? Похвално! Така се прави хотхеч, джобна ракета или наричайте го както искате. Renault Sport знаят най-добре, имайки зад гърба си откачени коли, като Renault 5 Turbo, Clio V6 и още добри машинки.

Renault Clio R.S.16 се задвижва от споменатия 2-литров турбо агрегат, който генерира добрите 275 к.с. и 360 Нм. Да, 360 Нм на предното предаване, имаме доверие на Renault Sport, които си подаряват тази кола за 40-я си рожден ден.

R.S.16 e по-широко с 60 мм, джантите са 19-ки, а отпред зеят по-големи отвори за охлаждане и супер готини детайли, като фаровете за магла оформени, като карирания флаг на Renault Sport. От Megane Trophy идват и ПРЕДНИТЕ амортисьори и спирачките с 350-милиметрови дискове. Отзад пък R.S.16 е свило окачването на състезателното Clio R3T.

Ме-га! Още едно голямо браво за Renault!

 

Първородната Godzilla!