Това са новите Audi A5 и S5. Галерия

  • Това са новите Audi A5 и S5. Галерия Това са новите Audi A5 и S5. Галерия
  • Това са новите Audi A5 и S5. Галерия Това са новите Audi A5 и S5. Галерия
  • Това са новите Audi A5 и S5. Галерия Това са новите Audi A5 и S5. Галерия
  • Това са новите Audi A5 и S5. Галерия Това са новите Audi A5 и S5. Галерия
  • Това са новите Audi A5 и S5. Галерия Това са новите Audi A5 и S5. Галерия
  • Това са новите Audi A5 и S5. Галерия Това са новите Audi A5 и S5. Галерия
  • Това са новите Audi A5 и S5. Галерия Това са новите Audi A5 и S5. Галерия
  • Това са новите Audi A5 и S5. Галерия Това са новите Audi A5 и S5. Галерия
  • Това са новите Audi A5 и S5. Галерия Това са новите Audi A5 и S5. Галерия
  • Това са новите Audi A5 и S5. Галерия Това са новите Audi A5 и S5. Галерия
  • Това са новите Audi A5 и S5. Галерия Това са новите Audi A5 и S5. Галерия
  • Това са новите Audi A5 и S5. Галерия Това са новите Audi A5 и S5. Галерия
  • Това са новите Audi A5 и S5. Галерия Това са новите Audi A5 и S5. Галерия

04 Jun 2016

Конкурентите в лицето на BMW Серия 4 и C-класа купе на Mercedes трябва да се притесняват. Срещу тях застават обновените версии на Audi A5 и S5 – те са по-бързи, по-икономични и по-леки от преди.

Нека започнем с по-зрелищното S5. Обновеният 3-литров V6 с турбо задвижване вече разполага с 354 к.с, което е 20 повече от предишната генерация. Двойното предаване е стандартно, а скоростната кутия е 8-степенна автоматична. Съответно, новото S5 е способно да ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,7 секунди. За сравнение, най-близкото постижение на BMW е благодарение на 440i, което отдава 326 к.с. и стига до 100 км/ч за 5,2 сек. А Mercedes? Най-мощното AMG C43 е окупирано с 367 к.с. и набиране до 100 км/ч за 4,0 сек. Тук има леко изоставане, но то е минимално. Официалният смесен разход на гориво е 7,3 л/100 км.

Новата версия на A5 получава опция за използване на двулитров турбо дизел или турбо бензин, както и два трилитрови мотора с мощност, варираща между 190 и 285 к.с. Клиентите ще избират между 6-степенна ръчна и 7-степенна автоматична кутия, а колите, които разполагат с най-големия дизел разполагат с 8-степенния автоматик.

От компанията твърдят, че шасито е изцяло обновено и към стандартната спецификация може да бъдат добавени адаптивни амортисьори и динамично управление. В съобщението на Audi се казва, че новото А5 се държи еднакво добре по извиващи се, тесни, планински пътища и огромния аутобан. Остава да разберем какво ще е поведението на колата ако човек не живее близо до планина или магистрала.

Със сигурност би трябвало да е гъвкаво, защото олекотяването е с цели 60 кг. Купето остава просторно и чудесно обзаведено, а багажникът е оголемен. Шофьорските асистенции изобилстват, тъй като можете да намерите спомагателни функции за по-добър разход на гориво, асистент за оставане в избраната лента, адаптивен круиз контрол, разпознаване на пътните знаци и много други.

A5 пък е първото Audi с вградена неограничена SIM карта, позволяваща на собствениците достъп до интернет без роуминг такси в Европа. Стандартното оборудване при европейските модели включва LED светлини отпред и отзад, Bluetooth свързване, Pre sense система за автоматично спиране и 7-инчов дисплей.

Поръчките на A5 и S5 ще започнат през юли, а за първите доставки най-вероятно ще станат факт през есента. В галерията можете да разгледаде външния вид на екстериора и интериора на версии в червено и сиво.

Източник: topgear.bg

Лукс от Китай!