Maserati Qattroporte: сериозен ъпдейт. Най-големият тризъбец е по-остър от всякога

  • Maserati Qattroporte: сериозен ъпдейт. Най-големият тризъбец е по-остър от всякога Maserati Qattroporte: сериозен ъпдейт. Най-големият тризъбец е по-остър от всякога
  • Maserati Qattroporte: сериозен ъпдейт. Най-големият тризъбец е по-остър от всякога Maserati Qattroporte: сериозен ъпдейт. Най-големият тризъбец е по-остър от всякога
  • Maserati Qattroporte: сериозен ъпдейт. Най-големият тризъбец е по-остър от всякога Maserati Qattroporte: сериозен ъпдейт. Най-големият тризъбец е по-остър от всякога
  • Maserati Qattroporte: сериозен ъпдейт. Най-големият тризъбец е по-остър от всякога Maserati Qattroporte: сериозен ъпдейт. Най-големият тризъбец е по-остър от всякога
  • Maserati Qattroporte: сериозен ъпдейт. Най-големият тризъбец е по-остър от всякога Maserati Qattroporte: сериозен ъпдейт. Най-големият тризъбец е по-остър от всякога
  • Maserati Qattroporte: сериозен ъпдейт. Най-големият тризъбец е по-остър от всякога Maserati Qattroporte: сериозен ъпдейт. Най-големият тризъбец е по-остър от всякога
  • Maserati Qattroporte: сериозен ъпдейт. Най-големият тризъбец е по-остър от всякога Maserati Qattroporte: сериозен ъпдейт. Най-големият тризъбец е по-остър от всякога
  • Maserati Qattroporte: сериозен ъпдейт. Най-големият тризъбец е по-остър от всякога Maserati Qattroporte: сериозен ъпдейт. Най-големият тризъбец е по-остър от всякога

13 Jun 2016

Моделът се продава в 72 страни и до момента има над 24 000 покупки. Предната решетка е модифицирана с вертикални хромирани елементи, а огледалата са нови. Също така престилките са с черен мат. Решетката е активна и има Air Shutter, който отваря и затваря клапите в зависимост от нуждата от охлаждане. С това и други малки промени е  подобрен коефициента на челно съпротивление с 10%.

Арматурното табло е освежено и предлага съвместимост с Apple CarPlay и Android Auto на 8,4-инчов дисплей. Нов а е климатичната система и опционен пакет за електронни помощи, в които са включени Adaptive Cruise Control, Lane Departure Warning, Forward Collision Warning с Brake Assist и автоматична спирачка.

Двигателите са без промяна, като топ версията е с V8 с 530 к.с. от Ferrari. 3,0-литровият V6 е с 20 к.с. повече, или 350. Моторът се предлага и във вариант с 410 к.с.

Източник: speed-press.com

 

Много практичен и интересен!