Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Yamaha MT-10: бруталният нейкед е базиран на R1. И е вече в България
Мотоциклетът изглежда доста брутално – някой го определят, като излязъл от филма „Трансформъсрс“, и наистина го заслужава, тъй като това е най-големият гол байк от гамата на MT. Като самото означение на линията MT идва от „master of torque“ или нещо, като „властелина на въртящия момент“.
Предвид, че моторетката е базирана на топ пистарката на японците R1, двигателят е достатъчно силен – 160 к.с. при 11 500 об/мин и 111 Нм при 9000, от 998 кубика и 4 цилиндъра (при R1 той е 200 коня, но тук няма никакви спойлери), а масата на Yamaha MT-10 е 210 кг.
Цената? Около 26 хил. лв.
Сбогом V10!