„The Roca Project“ от Португалия. Едно различно BMW

  •  „The Roca Project“ от Португалия. Едно различно BMW „The Roca Project“ от Португалия. Едно различно BMW
  •  „The Roca Project“ от Португалия. Едно различно BMW „The Roca Project“ от Португалия. Едно различно BMW
  •  „The Roca Project“ от Португалия. Едно различно BMW „The Roca Project“ от Португалия. Едно различно BMW
  •  „The Roca Project“ от Португалия. Едно различно BMW „The Roca Project“ от Португалия. Едно различно BMW
  •  „The Roca Project“ от Португалия. Едно различно BMW „The Roca Project“ от Португалия. Едно различно BMW
  •  „The Roca Project“ от Португалия. Едно различно BMW „The Roca Project“ от Португалия. Едно различно BMW
  •  „The Roca Project“ от Португалия. Едно различно BMW „The Roca Project“ от Португалия. Едно различно BMW
  •  „The Roca Project“ от Португалия. Едно различно BMW „The Roca Project“ от Португалия. Едно различно BMW
  •  „The Roca Project“ от Португалия. Едно различно BMW „The Roca Project“ от Португалия. Едно различно BMW
  •  „The Roca Project“ от Португалия. Едно различно BMW „The Roca Project“ от Португалия. Едно различно BMW
  •  „The Roca Project“ от Португалия. Едно различно BMW „The Roca Project“ от Португалия. Едно различно BMW

20 юни 2016

Моторът е дело на двама приятели, португалци, който за пръв път правят подобно нещо. Идеята се ражда, докато двамата пият кафе на нос Кабу да Рока, откъдето идва и името на проекта.

Един от най-странните елементи на мотора е твърдата вилка с пружини, която е изработена от нулата в Португалия и според авторите и работи супер. Асиметрично разположеният диоден фар също е особена черта, но седи добре.

„Сложихме го отстрани, защото не искахме байкът да прилича на чопър,“ казват Тиаго и Луис.

Осветителното тяло отзад представлява диодна лента, обединяваща стопа и мигачите. Поместена е в къстъм седалката, която позволява возенето на двама души, нещо което не е толкова обичайно при подобен тип проекти. Стъпенките са изместени леко назад, а опорните точки на окачването са променени, заради модерните газови шокове.

Оригиналният R45 е отстъпил място на такъв от по-облия R80, задният калник е адаптиран от преден елемент от Honda CB250, инсталиран е минималистичен дигитален уред, мигачите са интегрирани в кормилото, а рамката и колелата са получили черно прахово покритие. Готин байк.

 

Коментирай

Sending ...