Едно от най-готините съвременни „кафета“. Категорично. Triumph Thruxton R от K-Speed

  • Едно от най-готините съвременни „кафета“. Категорично. Triumph Thruxton R от K-Speed Едно от най-готините съвременни „кафета“. Категорично. Triumph Thruxton R от K-Speed
  • Едно от най-готините съвременни „кафета“. Категорично. Triumph Thruxton R от K-Speed Едно от най-готините съвременни „кафета“. Категорично. Triumph Thruxton R от K-Speed
  • Едно от най-готините съвременни „кафета“. Категорично. Triumph Thruxton R от K-Speed Едно от най-готините съвременни „кафета“. Категорично. Triumph Thruxton R от K-Speed
  • Едно от най-готините съвременни „кафета“. Категорично. Triumph Thruxton R от K-Speed Едно от най-готините съвременни „кафета“. Категорично. Triumph Thruxton R от K-Speed
  • Едно от най-готините съвременни „кафета“. Категорично. Triumph Thruxton R от K-Speed Едно от най-готините съвременни „кафета“. Категорично. Triumph Thruxton R от K-Speed
  • Едно от най-готините съвременни „кафета“. Категорично. Triumph Thruxton R от K-Speed Едно от най-готините съвременни „кафета“. Категорично. Triumph Thruxton R от K-Speed
  • Едно от най-готините съвременни „кафета“. Категорично. Triumph Thruxton R от K-Speed Едно от най-готините съвременни „кафета“. Категорично. Triumph Thruxton R от K-Speed

25 юни 2016

Triumph Thruxton R безспорно е страхотен мотор. Чисто ново изпълнение, но по прекрасен начин предаващо духа на едновремешните кафе рейсъри. Брабво на Triumph! Страшна моторетка, която за съжаление не виждаме по родните пътища и поради простата причина, че марката не се внася официално у нас.

Но, към този байк. Мотор, който е доработен от K-Speed. Но как се доработва нещо, което е почти перфектно? Отговорът е внимателно. Нова е седалката, както и LED стопът с интегрирани мигачи, а моторът седи по-ниско. Това е постигнато чрез модифициране на вилката Showa, а отзад K-Speed са подменили Öhlins елементите с по-къси, също на шведите.

K-Speed са решили, че Thruxston R се нуждае и от нови спирачки и обувки. Серийните Brembo апарати са отстъпили място на по-мощната M50 модификация на италианците, която е част от стандартната спецификация на Ducati 1199 Panigale. Би трябвало да спират. Гумите пък са Pirelli Diablo Supercorsa SP, като задната е вече с размер 180 от стандартна 160. Отпред калникът е по-къс, а LED мигачите още по-дискретни.

Дискретни са и като цяло всички промени, така че е спорно колко къстъм може да се нарече този байк. Въпреки това е безспорно, че изглежда фе-но-ме-нал-но!

Коментирай

Sending ...