Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan

  • Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan
  • Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan
  • Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan
  • Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan
  • Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan
  • Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan
  • Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan
  • Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan
  • Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan
  • Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan
  • Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan
  • Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan Big in Japan. Магията на големите „сингли“. Honda XL500 от Deus Japan

30 юни 2016

Ле-ген-да-рен. XL500 на Honda наистина е легендарен модел, с абсурдната си 23-инчова предна гума и двигател, надежден колкото е надеждна и една печка с дърва. Железен.

Пичовете от Deus Japan хващат моторетката и се заемат с подобрения в две основни посоки: смъкване на масата и подобряване на окачването. Мотоциклетът стоково си разполага с тонове въртящ момент още от ниското, така че двигателят остава непроменен, добавен е само K&N филтър и къстъм изпускателна тръба.

Deus майсторите монтират 80-тарска вилка от XR600, като за целта леко пипват централния стержен и короните, за да запазят оригинални кормилните лагери. Елементът предлага пълен набор от настройки, което е важно при такъв мотор. Думите на единия от отговорниците в Deus Japan са красноречиви. „Излитането с тези големи едноцилиндрови машини никога не е било проблем. Да оцелееш при приземяването, това е съвсем друго нещо“.

За да се намали неокачената маса, отпред е монтирана 21-инчова джанта от алуминиева сплав, с произход KX250. Специален „Kawasaki“ преходник е направил замяната сравнително лесна. Отзад пък окачването е пипнато така, че вече напомня повече на Suzuki RM, отколкото на Honda XL, с почти 200 милиметра използваем ход.

Списъкът с модификациите продължава с още странчика, но спираме дотук и отново зяпваме снимките.

Коментирай

Sending ...