LR Disco Sport дърпа, като локомотив. Буквално. Видео
LR Disco Sport дърпа, като локомотив. Буквално. Видео
LR Disco Sport дърпа, като локомотив. Буквално. Видео
LR Disco Sport дърпа, като локомотив. Буквално. Видео
LR Disco Sport дърпа, като локомотив. Буквално. Видео
LR Disco Sport дърпа, като локомотив. Буквално. Видео
LR Disco Sport дърпа, като локомотив. Буквално. Видео
LR Disco Sport дърпа, като локомотив. Буквално. Видео
LR Disco Sport дърпа, като локомотив. Буквално. Видео
LR Disco Sport дърпа, като локомотив. Буквално. Видео
LR Disco Sport дърпа, като локомотив. Буквално. Видео
LR Disco Sport дърпа, като локомотив. Буквално. Видео
LR Disco Sport дърпа, като локомотив. Буквално. Видео
LR Disco Sport дърпа, като локомотив. Буквално. Видео
Преди години VW Touareg дръпна пътнически Boeing, а по-скоро, Джеза, Хамънд и Мей, си направиха коли-влакове, за един от най-готините епизоди на TopGear. В който, разбира се, имаше горящи каравани и много смях.
В случая с промо събитието на Land Rover няма нищо горящо (за щастие), но има LR Disco Sport, който влиза в ролята на локомотив, теглейки композиция от три вагона с обща маса от 108 тона.
Целта? Реклама разбира се, както и демонстрация на Terrain Response системата за двойно задвижване. Мощността на „локомотива“ е 180 коня, а въртящия момент – 430 Нм.
Най-достъпният хибриден SUV?