Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R

  • Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R
  • Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R
  • Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R
  • Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R
  • Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R
  • Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R
  • Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R
  • Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R
  • Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R
  • Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R
  • Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R
  • Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R
  • Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R
  • Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R
  • Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R
  • Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R
  • Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R
  • Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R
  • Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R
  • Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R Брутална среща на въглерод и титан: Bott XR1R

09 Jul 2016

Този мотор изглежда брутален и е такъв. Дело е на компактното испанско ателие Bottpower и е предназначен само и единствено за пистата, нещо което може би се разбира по сликовете и липсата на фар и мигачи, въпреки че не е задължително.

Базата е Buel XB, откъдето идва и V2 двигателя, само че Bottpower са се погрижили абсолютно нищо да не е като при оригинала. Този мотор реално е нещо като тестова платформа на ателието, с която испанците пробват най-различни нови решения.

Като титаниевата рамка например. Да направиш нова носеща конструкция, при това от подобна сплав, си е нещо сериозно. Bottpower очевидно са се справили, използвайки и 1203-кубиковия двигател, като част от носещата конструкция. Мощността му е 150 к.с., а целта на пичовете е съотношение мощност/маса от 1:1 или по-добро, тоест маса от под 150 кг. Колко тежи байкът? Все още не е ясно, тъй като Bott продължават да го развиват.

Отпред монтирана обърната вилка Showa от Buell 1125, а отзад шок Öhlins. Що се отнася до спирачките, отпред работи 8-бутален Brembo апарати с 375-милиметров диск, а в другия край - 240-милиметров диск и еднобутална машинка.

Много практичен и интересен!