Porsche Panamera Turbo печели титлата за най-як заден спойлер. Няма място за спорове. Видео

  • Porsche Panamera Turbo печели титлата за най-як заден спойлер. Няма място за спорове. Видео Porsche Panamera Turbo печели титлата за най-як заден спойлер. Няма място за спорове. Видео
  • Porsche Panamera Turbo печели титлата за най-як заден спойлер. Няма място за спорове. Видео Porsche Panamera Turbo печели титлата за най-як заден спойлер. Няма място за спорове. Видео
  • Porsche Panamera Turbo печели титлата за най-як заден спойлер. Няма място за спорове. Видео Porsche Panamera Turbo печели титлата за най-як заден спойлер. Няма място за спорове. Видео
  • Porsche Panamera Turbo печели титлата за най-як заден спойлер. Няма място за спорове. Видео Porsche Panamera Turbo печели титлата за най-як заден спойлер. Няма място за спорове. Видео
  • Porsche Panamera Turbo печели титлата за най-як заден спойлер. Няма място за спорове. Видео Porsche Panamera Turbo печели титлата за най-як заден спойлер. Няма място за спорове. Видео
  • Porsche Panamera Turbo печели титлата за най-як заден спойлер. Няма място за спорове. Видео Porsche Panamera Turbo печели титлата за най-як заден спойлер. Няма място за спорове. Видео
  • Porsche Panamera Turbo печели титлата за най-як заден спойлер. Няма място за спорове. Видео Porsche Panamera Turbo печели титлата за най-як заден спойлер. Няма място за спорове. Видео
  • Porsche Panamera Turbo печели титлата за най-як заден спойлер. Няма място за спорове. Видео Porsche Panamera Turbo печели титлата за най-як заден спойлер. Няма място за спорове. Видео

10 Jul 2016

Така наречените активни „крила“ далеч не са новост, но шоуто което прави задният спойлер на новото Porsche Panamera Turbo e веднъж. Аеро помагалото е съставено от три елемента, а гимнастиката която прави при разгръщане ни кара да се чувстваме като малки деца.

Тук е добре е да отбележим, че и Panamera MkI имаше подобно крило, също с три напасващи се елемента, но бе по-обло и не излизаше с чак такова самочувствие. Ако някой ден подкараме тази кола, определено ще си играем с бутона за спойлера и при движение в града с 10 км/ч.

Иначе, колата изглежда страхотно. В началото на продажбите ще дойде като Panamera Turbo, Panamera 4S и Panamera 4S Diesel, като и трите идват с двойно предаване и изцяло нова трансмисия - 8-степенна PDK. Топ модификацията Turbo разполага с 550 к.с. от своя V8 мотор, докато бензиновата 4S се задвижва от V6 с 440 к.с. Нафтовата 4S Diesel също далеч не е за подценяване - V8 с 422 коня и масивните 850 Нм.

В един от клиповете ще видите и обиколката на Panamera Turbo на „Ринга“, която колата прави за 7 мин и 38 сек, с което - според Porsche -, взима приза за най-бърз луксозен седан в света.

Интериорът? Типично в Porsche стил, изчистен, като много от функциите на бутоните са иззети от тъч повърхности и екрани.

Що се отнася до старта на продажбите и самите цени, колата вече може да се поръча, като 4S започва от 113 хил. евро за Германия, дизеовата 4S-ка тръгва от 117, а топ версията Turbo е минимум 153.

Първородната Godzilla!