Минимализъм на макс. Един от любимите ни къстъм байкове. Прекрасна Yamaha XS750 от Холандия

  • Минимализъм на макс. Един от любимите ни къстъм байкове. Прекрасна Yamaha XS750 от Холандия Минимализъм на макс. Един от любимите ни къстъм байкове. Прекрасна Yamaha XS750 от Холандия
  • Минимализъм на макс. Един от любимите ни къстъм байкове. Прекрасна Yamaha XS750 от Холандия Минимализъм на макс. Един от любимите ни къстъм байкове. Прекрасна Yamaha XS750 от Холандия
  • Минимализъм на макс. Един от любимите ни къстъм байкове. Прекрасна Yamaha XS750 от Холандия Минимализъм на макс. Един от любимите ни къстъм байкове. Прекрасна Yamaha XS750 от Холандия
  • Минимализъм на макс. Един от любимите ни къстъм байкове. Прекрасна Yamaha XS750 от Холандия Минимализъм на макс. Един от любимите ни къстъм байкове. Прекрасна Yamaha XS750 от Холандия
  • Минимализъм на макс. Един от любимите ни къстъм байкове. Прекрасна Yamaha XS750 от Холандия Минимализъм на макс. Един от любимите ни къстъм байкове. Прекрасна Yamaha XS750 от Холандия
  • Минимализъм на макс. Един от любимите ни къстъм байкове. Прекрасна Yamaha XS750 от Холандия Минимализъм на макс. Един от любимите ни къстъм байкове. Прекрасна Yamaha XS750 от Холандия
  • Минимализъм на макс. Един от любимите ни къстъм байкове. Прекрасна Yamaha XS750 от Холандия Минимализъм на макс. Един от любимите ни къстъм байкове. Прекрасна Yamaha XS750 от Холандия

18 юли 2016

„Искам да правя нещата с респект към детайла, а не просто колкото се може по-бързо“, казва 33-годишният Жул, чието дело е мотора. Жул Барнс работи в звукозаписна компания в Амстердам, но не се притеснява да прави мотори и говори за тях. Неговата марка се казва „1133“, а тази Yamaha XS750 е първият му проект.

Доста успешен, съдейки по това което виждаме. Минимализъм на макс. Жул купува екземпляр от 1977 и го съблича до рамка, която минава през пясъкоструйка, грундира и боядисва в дълбоко черно. Задната спомагателна рама е изцяло негово минималистично творение, като само резервоарът и предния калник остават оригинални.

Детайлите не са много, но са много изпипани. Деликатни мигачи, деликатен скоростомер, скромен фар, заводски преден калник. Жул освежава мотора с нови конусовидни филтри и изпускателна система, заради които заводските 64 коня нарастват със около 7. Що се отнася до спирачките, дисковете биват перфорирани, а апаратите получават маркучи с оплетка от неръждаема стомана.

Това е един от най-чистите мотоциклети, които сме представяли в DizzyRiders.bg и не крием, че е един от любимите ни. В днешно време дори заводския минимализъм може да дойде прекален, когато обаче говорим за персонална изработка, ситуацията може да бъде доста семпла и красива.


 

Коментирай

Sending ...