Ford не е предвиждал дрифт режим за Focus RS. Откриват го случайно...



Най-хубавите неща се случват случайно. Поне в автомобилната индустрия е така и поредното доказателство е Ford Focus RS. Широко промотираният режим дрифт на модела всъщност въобще не е предвиждан първоначално, потвърждава Тайрон Джонсън, шеф на инженерния отдел на Ford Performance. Идеята се е родила по време на развитието на колата.
„Един от хората бе в колата, а до него човекът, който калибрира 4х4 системата с лаптоп на коленете. Говориха си и инженерът каза – „Нека опитам това“ – „Ооо да, дай още, жестоко е“. Така започна всичко, защото сме малко луди. Просто правим нещата“, коментира Джонсън.
Режимът може да прехвърля до 70% от тягата на задните гуми и до 100 на сто от тази мощност на едно от двете задни колела през двойния съединител на системата 4WD.
Идеята за внедряването на режима е на Радж Наир, шеф на глобалното
Източник: speed-press.com