Как да не го заобичаме: 2004 Triumph Bonneville T100 от Барселона

  • Как да не го заобичаме: 2004 Triumph Bonneville T100 от Барселона Как да не го заобичаме: 2004 Triumph Bonneville T100 от Барселона
  • Как да не го заобичаме: 2004 Triumph Bonneville T100 от Барселона Как да не го заобичаме: 2004 Triumph Bonneville T100 от Барселона
  • Как да не го заобичаме: 2004 Triumph Bonneville T100 от Барселона Как да не го заобичаме: 2004 Triumph Bonneville T100 от Барселона
  • Как да не го заобичаме: 2004 Triumph Bonneville T100 от Барселона Как да не го заобичаме: 2004 Triumph Bonneville T100 от Барселона
  • Как да не го заобичаме: 2004 Triumph Bonneville T100 от Барселона Как да не го заобичаме: 2004 Triumph Bonneville T100 от Барселона
  • Как да не го заобичаме: 2004 Triumph Bonneville T100 от Барселона Как да не го заобичаме: 2004 Triumph Bonneville T100 от Барселона
  • Как да не го заобичаме: 2004 Triumph Bonneville T100 от Барселона Как да не го заобичаме: 2004 Triumph Bonneville T100 от Барселона
  • Как да не го заобичаме: 2004 Triumph Bonneville T100 от Барселона Как да не го заобичаме: 2004 Triumph Bonneville T100 от Барселона
  • Как да не го заобичаме: 2004 Triumph Bonneville T100 от Барселона Как да не го заобичаме: 2004 Triumph Bonneville T100 от Барселона
  • Как да не го заобичаме: 2004 Triumph Bonneville T100 от Барселона Как да не го заобичаме: 2004 Triumph Bonneville T100 от Барселона
  • Как да не го заобичаме: 2004 Triumph Bonneville T100 от Барселона Как да не го заобичаме: 2004 Triumph Bonneville T100 от Барселона

08 Aug 2016

Обърнете внимание на фара. Диоден е, но това вече не е нещо толкова ново или уникално. Обърнете внимание на ринга му, фрезован от масивен блок алуминий, той е основен стилистичен елемент и контрастира сериозно със задницата по която... няма нищо. Или поне така го виждаме ние. Този Triumph Bonneville е нещо специално.

Дело е на Kiddo Motors, ателие базирано в Барса, което специализира в смесването на модерната техника с класическата визия. „Целта ни бе да подобрим динамиката, масата и характера на байка. По-добри спирачки, по-добро окачване на мотор с по-ниска маса и по-висока мощност“.

Заводските карбуратори са отстъпили място на двойка Keihin машинки, които принципно идват с K&N филтри. За снимките обаче последните са свалени и заменени от „тромпетчета“. Изпускателните колектори са изработени от нулата, а накрайниците идват от Spark. 

Що се отнася до спирачната тяга, отпред работи ISR система с 6-бутален апарат и маркучи от Goodridge, вързани към резервоар Rizoma. Самият диск пък е плаващ и доста по-голям от стоковия. Управлението също е по-добро, виката е ъпдейтната с части Andreani, а отзад работят компоненти от Öhlins. На последните са закачени и тониранеите мигачи, яко.

Така нареченият кокпит също е впечатляващ. Уникално кормило Easton EXP, монтирано върху къстъм тройник от Free Spirits. Грипове са Renthal, а километражът, системата за безключово палене и превключвателите са дело на специалистите от Motogadget. Назад виждаме стоковия резервоар и новата седалка с перфорация, под която живее новата лиеиво-йонна батерия. Седалката си има и малко джобче, опция която става все по-модерна.

Връщаме се отпред заради фара, с който започнахме. LED елемента е дело на Speaker и по думите на Kiddo Motors свети феноменално. А ние смятаме, че този епитет пасва и на самия байк.

Най-достъпният пикап у нас?