Най-търсените автомобилни марки в България? Ето кои са, както и по света

  • Най-търсените автомобилни марки в България? Ето кои са, както и по света Най-търсените автомобилни марки в България? Ето кои са, както и по света
  • Най-търсените автомобилни марки в България? Ето кои са, както и по света Най-търсените автомобилни марки в България? Ето кои са, както и по света
  • Най-търсените автомобилни марки в България? Ето кои са, както и по света Най-търсените автомобилни марки в България? Ето кои са, както и по света
  • Най-търсените автомобилни марки в България? Ето кои са, както и по света Най-търсените автомобилни марки в България? Ето кои са, както и по света
  • Най-търсените автомобилни марки в България? Ето кои са, както и по света Най-търсените автомобилни марки в България? Ето кои са, както и по света
  • Най-търсените автомобилни марки в България? Ето кои са, както и по света Най-търсените автомобилни марки в България? Ето кои са, както и по света
  • Най-търсените автомобилни марки в България? Ето кои са, както и по света Най-търсените автомобилни марки в България? Ето кои са, както и по света
  • Най-търсените автомобилни марки в България? Ето кои са, както и по света Най-търсените автомобилни марки в България? Ето кои са, както и по света
  • Най-търсените автомобилни марки в България? Ето кои са, както и по света Най-търсените автомобилни марки в България? Ето кои са, както и по света
  • Най-търсените автомобилни марки в България? Ето кои са, както и по света Най-търсените автомобилни марки в България? Ето кои са, както и по света

08 Aug 2016

Ако сте следели авто индустрията, може би вече знаете, че Toyota е най-големият производител за 2014 г. с 10,23 млн. доставени автомобила. На всичкото отгоре, за трета поредна година, японската марка е следвана от Volkswagen Group, с 10,14 млн. единици и General Motors с 9,92 млн. Но означава ли това, че тези 3 марки са най-популярните в света?

Не точно, и инфографика на Top Speed го доказва. През 2014 г. Google направи годишния си доклад за тенденциите в брандовете в търсачката. Дори и да не ви се вярва, в САЩ Toyota е на четвърто място, а Volkswagen дори не успя да влезе в топ десет. Ford е най-търсената марка, а Jeep и Dodge съответно на второ и трето.

Дори и да изглежда сложно, причините за това несъответствие са доста простички. Продаването на милиони коли не прави един производител популярен, а означава, че отговаря на нуждите на клиентите си по-добре от другите. Като под „нужди“ се разбира не само самите автомобили, но и достъпността. Точно за това, компании с високи продажби създават повече икономични коли и се фокусират над новоизникващи пазари като Азия и Южна Америка.

С други думи, повечето хора, търсещи Subaru WRX STi не ги купуват, защото един WRX STi няма да задоволи нуждите на семейния човек от гледна точка на просторност и пространство за багаж. По-скоро те се насочват към по-голям седан или SUV. Колкото по-достъпно, толкова по-добре.

А сега, ето как е създадена тази инфографика. Изследването включва коли, търсени в Google като е използвана латиница. Информацията е събрана за 12 месеца, между април 2014 г. и март 2015. Също така всяка държава съдържа емблемата на най-разглежданата марка, а в някои, например България, има равенство между две или повече.

Картата на Европа съдържа главно немски автомобили, които доминират пазара на континента с най-търсени марки в 27 от 46 държави, включени в изследването.

BMW е най-търсеният автомобил в 10 държави, докато Mercedes и Audi са най-популярни в, съответно, четири и две страни.

В България доминират BMW и Mercedes. Tesla в Норвегия, Volvo в Швеция. В Турция – Ford, BMW и Renault. Peugeot в Дания, Hyundai в Беларус и Чехия и Toyota в Исландия.

По-екзотични марки се срещат в Албания и Малта, където Ferrari дели първото място с BMW, Mercedes и Volkswagen.

В заключение, най-търсена марка не означава, че задължително е най-продаваната.

Източник: speed-press.com

Първородната Godzilla!