Чиста, като кристал: Auto Fabrica Honda CB750 \"Type 13\"

  • Чиста, като кристал: Auto Fabrica Honda CB750 \ Чиста, като кристал: Auto Fabrica Honda CB750 \"Type 13\"
  • Чиста, като кристал: Auto Fabrica Honda CB750 \ Чиста, като кристал: Auto Fabrica Honda CB750 \"Type 13\"
  • Чиста, като кристал: Auto Fabrica Honda CB750 \ Чиста, като кристал: Auto Fabrica Honda CB750 \"Type 13\"
  • Чиста, като кристал: Auto Fabrica Honda CB750 \ Чиста, като кристал: Auto Fabrica Honda CB750 \"Type 13\"
  • Чиста, като кристал: Auto Fabrica Honda CB750 \ Чиста, като кристал: Auto Fabrica Honda CB750 \"Type 13\"
  • Чиста, като кристал: Auto Fabrica Honda CB750 \ Чиста, като кристал: Auto Fabrica Honda CB750 \"Type 13\"
  • Чиста, като кристал: Auto Fabrica Honda CB750 \ Чиста, като кристал: Auto Fabrica Honda CB750 \"Type 13\"
  • Чиста, като кристал: Auto Fabrica Honda CB750 \ Чиста, като кристал: Auto Fabrica Honda CB750 \"Type 13\"
  • Чиста, като кристал: Auto Fabrica Honda CB750 \ Чиста, като кристал: Auto Fabrica Honda CB750 \"Type 13\"
  • Чиста, като кристал: Auto Fabrica Honda CB750 \ Чиста, като кристал: Auto Fabrica Honda CB750 \"Type 13\"
  • Чиста, като кристал: Auto Fabrica Honda CB750 \ Чиста, като кристал: Auto Fabrica Honda CB750 \"Type 13\"

13 Aug 2016

„Клиентът бе наясно какво иска. Той бе запознат с предишните ни изпълнения, искаше комбинация от тях“. Човекът също така е бил наясно каква точно да бъде базата на проекта - CB750, мотоциклет на задната седалка на който той е прекарал детството си, заедно с баща си.

Пичовете от Auto Fabrica изработват опашката от нулата, от алуминии, така че да се впише в линиите на стоковия резервоар. Независимо откъде погледнете байка, визията му е изключително хомогенна. Задницата завършва ребрена секция, която напомня на двигателя, а стопът представлява червена LED ивица.

Масленият резервоар е премахнат - AF изработват техен вариант, скрит вътре в горивния, а маслопроводите минават зад карбураторите, скрити от погледите. Основната философия е чистотата.

„Клиентът ни често посещава различни писти през уикенда, нещо което искаше да прави и с Type 13“. Поради това момчетата от AF заваряват няколко усилващи елемента за рамата, за да бъде всичко точно. Кафе рейсър за пистата? Защо не, в крайна сметка оригиналните „кафета“ са били именно състезателни байкове.

Що се отнася до двигателя, той е преработен изцяло и развит до 836 кубика, с пипнати карбуратори и всичко останало. Изпускателната система 4-в-4 е произведение на изкуството, сама по себе си.

Уредите? Централен показател от Motogadget и бутони интегрирани в конзолите на кормилото. Визията е изключително чиста, което се дължи и на „скритите“ мигачи. Отпред те са интегрирани в долния тройник, а отзад в самата рама.

„Забавлявахме се изключително много докато правехме този мотоциклет. Той е първият истиснки 4-цилиндров байк, който правим. Очакват ни още доста обаче, в които ще вложим всичко научено тук плюс нови идеи“.
 

Първородната Godzilla!