Следващото поколение BMW i8 ще генерира 750 коня от три ел. мотора и ще покрива 480 км с едно зареждане. Чакаме го!

  • Следващото поколение BMW i8 ще генерира 750 коня от три ел. мотора и ще покрива 480 км с едно зареждане. Чакаме го! Следващото поколение BMW i8 ще генерира 750 коня от три ел. мотора и ще покрива 480 км с едно зареждане. Чакаме го!
  • Следващото поколение BMW i8 ще генерира 750 коня от три ел. мотора и ще покрива 480 км с едно зареждане. Чакаме го! Следващото поколение BMW i8 ще генерира 750 коня от три ел. мотора и ще покрива 480 км с едно зареждане. Чакаме го!
  • Следващото поколение BMW i8 ще генерира 750 коня от три ел. мотора и ще покрива 480 км с едно зареждане. Чакаме го! Следващото поколение BMW i8 ще генерира 750 коня от три ел. мотора и ще покрива 480 км с едно зареждане. Чакаме го!

14 Aug 2016

Даааааа, може би единствения недостатък на BMW i8 бе (и е, докато все още се продава) мощността, която възлиза на 362 к.с. Не ни разбирайте погрешно, тези цифри нито са малко, нито идват просто – те са резултат от работата на доста сложна и ефективна хибридна система. Проблемът е, че колата просто изглежда космически, а цената и далеч не е малка, което някак си изисква още коне.

Нещо с което в BMW са съвсем наясно и по което са започнали работа веднага след лансирането на колата. Знаем, че догодина ни очаква фейслифт при който сумарната мощност на ел. инсталацията и двигателят с вътрешно горене ще достигне до 420 коня, което е добре. Истинското задвижване, което заслужава кола, като i8 обаче ще дойде с MkII изданието на модела.

BMW вече върти прототипи на второто поколение, при което задвижването ще е изцяло електрическо и ще става посредством три ел. мотора с мощност от 268 к.с. всеки. Сумарната мощност ще бъде 750 коня (да, 268 x 3 = 804, но при комплексните и хибридни задвижвания математиката не е праволинейнта), като спортното купе ще завива и със задната ос, нещо което виждаме все по-често. Очаква се пробегът с едно зареждане да е около 480 км, което изправя баварците редом до Tesla, с които първите не пропускат да се заяждат.

Извод? BMW i8 най-накрая ще получи заслуженото си задвижване с MkII изданието си, а сегашната кола, която е мнооого добра ще стане още по-добра през 2017. Нямаме търпение.

Много практичен и интересен!