„Стоманеният“ MotoGP байк на KTM изглежда различен и супер як: KTM RC16 идва с V4 и 270 коня

  • „Стоманеният“ MotoGP байк на KTM изглежда различен и супер як: KTM RC16 идва с V4 и 270 коня „Стоманеният“ MotoGP байк на KTM изглежда различен и супер як: KTM RC16 идва с V4 и 270 коня
  • „Стоманеният“ MotoGP байк на KTM изглежда различен и супер як: KTM RC16 идва с V4 и 270 коня „Стоманеният“ MotoGP байк на KTM изглежда различен и супер як: KTM RC16 идва с V4 и 270 коня
  • „Стоманеният“ MotoGP байк на KTM изглежда различен и супер як: KTM RC16 идва с V4 и 270 коня „Стоманеният“ MotoGP байк на KTM изглежда различен и супер як: KTM RC16 идва с V4 и 270 коня
  • „Стоманеният“ MotoGP байк на KTM изглежда различен и супер як: KTM RC16 идва с V4 и 270 коня „Стоманеният“ MotoGP байк на KTM изглежда различен и супер як: KTM RC16 идва с V4 и 270 коня
  • „Стоманеният“ MotoGP байк на KTM изглежда различен и супер як: KTM RC16 идва с V4 и 270 коня „Стоманеният“ MotoGP байк на KTM изглежда различен и супер як: KTM RC16 идва с V4 и 270 коня
  • „Стоманеният“ MotoGP байк на KTM изглежда различен и супер як: KTM RC16 идва с V4 и 270 коня „Стоманеният“ MotoGP байк на KTM изглежда различен и супер як: KTM RC16 идва с V4 и 270 коня

18 Aug 2016

KTM винаги са били интересна марка, а новият им мотоциклет за MotoGP само продължава това становище. Австрийците прости си имат собствено виждане за нещата, което всъщност е яко.

Докато всички останали марки използват алуминиеви рами, KTM пускат RC16 със стоманена тръбна конструкция, като разбира се задното рамо на окачването е алуминиево. Интересен е и двигателят: 90-градусова V4-ка, която генерира около 270 к.с.

Стоманата обаче не е единственото нещо, което отличава моторетката от останалите MotoGP машинки. KTM RC16 е и единственият байк в решетката, който разчита на окачване от WP, вместо на Öhlins. Причините за това са няколко, като ще споменем само две от тях. Първо, WP е подразделение на KTM и второ, фабриката им се намира на няколко минути от завода на KTM в Австрия. Има логика.

KTM RC16 търкаля 17-инчови магнезиеви колела Marchesini, спирачките идват от Brembo, а изпускателната система е дело на словенците от Akrapovič.

Най-достъпният пикап у нас?